×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
فعالیت معدن مس بخش خصوصی سیرجان سبب توسعه اشتغال منطقه شده است

به گزارش “سیرجان خبر “ استاندار کرمان به همراه معاون اقتصادی استانداری و فرماندار سیرجان از معدن مس تخت گنبد در بخش بلورد سیرجان بازدید کرد. 

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فعالیت معدن مس بخش خصوصی شهرستان سیرجان سبب توسعه اشتغال این منطقه شده است گفت: اشتغالزایی بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در این معدن موجب کاهش بیکاری و ارتقای سطح زندگی مردم شده است.

محمدمهدی فداکار در حاشیه بازدید از معدن مس تخت گنبد شهرستان سیرجان افزود: افتخار این مجموعه این است که به معنای واقعی خصوصی و بدون حاشیه در حال فعالیت است.

وی یکی از دیگر از ویژگی‌های مثبت معدن مس تخت گنبد را تیم‌سازی خوب این معدن عنوان کرد و افزود: فعالیت خوب این معدن موجب جذب افراد از نقاط مختلف شده و یک ظرفیت اشتغال بسیار خوبی را ایجاد کرده است.

استاندار کرمان تصریح کرد: دولت نیز وظیفه دارد برای تسهیل در فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی، همکاری و مساعدت لازم را داشته باشد، لذا برای رفع مشکل کم آبی معدن مس تخت گنبد، قطعا همکاری خواهیم کرد که این مشکل برطرف شود.

این معدن به تولید میانگین ۱۸۰ تن کنستانتره در روز و کاتد مس می‌پردازد، محصول آن در داخل مورد استفاده و همچنین به خارج از کشور صادر می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.