×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
سیرجان به نام دارالحسین مزین می شود

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی “سیرجان خبر “  نشست هیئت های مذهبی سیرجان با حضور رضا معممی مقدم مدیرکل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در مهدیه سیرجان برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر وحدت مسلمانان گفت: اگر حضور ما در مراسم های مذهبی و هیئات بیشتر باشد قدرت دشمنان اسلام کمتر خواهد شد.

وی بیان کرد: برخی از همین مخالفان نظام با دفاتر مذهبی موجب اختلاف بین مذهب های شیعه و سنی می شوند و همبستگی مسلمان را تهدید کرده و موجب تفرقه افکنی می شودند.

معممی افزود: استان کرمان یکی از استانهایی است که آسیب های عزادارای در آن کم است و سیرجان نیز دارای تاریخچه مذهبی و فرهنگی بالایی است اما برخی ها باعث ایجاد تفرقه می شوند.

همچنین در این مراسم اما جمعه سیرجان ضمن تشکر از هیئت های مذهبی سیرجان به جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن ایام محرم و صفر گفت: مردم سیرجان  ارادت خاصی نسبت به اهل بیت دارند و وجود هیئت های مذهبی فعال در این شهرستان نشانگر یک ریشه مذهبی در این شهرستان است که باید نام سیرجان را به نام دار الحسین نام گذاری کرد.

سید محمود حسینی عنوان کرد: این طرح انشالله در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان مطرح و از افراد صاحب نظر برای نام گذاری مشورت گرفته خوهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از هیئت های مذهبی و مداحان شهرستان سیرجان تجلیل و تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.