×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
شبهات در فضای مجازی به استقلال مطبوعات سیرجان ضربه می زند

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” علی‌ گنج‌کریمی در نشست خبری در شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان در این راستا اقدامات خوبی از ابتدای سال جاری انجام داده‌ است.

وی افزود: اساس کار در جمعیت هلال احمر استفاده بیشتر از حضور دواطلبانه و حرکت به سمت داوطلب‌محوری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: بر طبق اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی یکی از محل‌های درآمدها در حوزه خرید و فروش و ثبت املاک است، که در این زمینه کاهش داشته‌ایم و از سال گذشته اعتبارات در حوزه تملک و دارایی صفر بوده و می‌طلبد جمعیت هلال احمر به سمت استقلال و درآمدزایی حرکت کند.

گنج‌کریمی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان کرمان، تصریح کرد: شوراهای اجرایی توسط داوطلبان، جوانان و امدادگران با شرکت در انتخابات تشکیل می‌شوند که در این راستا در دو شعبه جمعیت هلال احمر استان دو شبهه به وجود آمد که عمده‌ترین آن در شهرستان سیرجان بود.

وی با بیان اینکه شبهات در فضای مجازی به استقلال مطبوعات سیرجان آسیب می‌رساند و یک جفا به این شهرستان است، گفت: به واسطه وجود شبکه‌های اجتماعی همه می‌توانند رسانه باشند اما رسانه‌های شناسنامه‌دار شهرستان باید از حرفه و استقلال و درک درست خودشان از مسائل شهرستان دفاع کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: هیچ گونه  تخلفی در انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان انجام نگرفته است اما حیث شکل و فرم می‌توانست بهتر باشد و اینکه رسانه‌ها مسئله هلال احمر را دنبال کنند، بسیار اتفاق خوشایندی است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان با حضور ۸۰۰ دواطلب فعال برگزار شد، گفت: نماینده منتخب شورای اجرایی شهرستان سیرجان بالاترین رأی مجمع عمومی استان را به خود اختصاص داد و این حسن انتخاب را به فال نیک می‌گیریم.

گنج‌کریمی کارکرد شورای اجرایی را یک اتاق فکری برای شعب دانست و افزود: متأسفانه به این هدف هنوز نائل نشده‌ایم که شورای اجرایی جمعیت به شکل کامل در انتخاب رئیس شعب جمعیت نقش داشته باشد و اگر بخواهیم به آن نقطه برسیم باید وزن شوراهای اجرایی بالا برود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.