×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024
شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همان حقیقت بیزاری و برائت از مشرکین است

به گزارش سیرجان خبر؛حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه در نماز روز عید قربان ضمن تبریک عید سعید قربان، عید سعید قربان و فرارسیدن عید غدیر را از اعیاد امامت و ولایت دانست.

وی با بیان اینکه کلمه ی عید از “عود” به معنی بازگشت گرفته میشود تصریح کرد: عید قربان بازگشت به خدا و فطرت است و جریان حج ابراهیمی از یادگارهای حضرت ابراهیم و دودمان ایشان و آقا رسول الله می باشد.

امام جمعه ارزوئیه ادامه افزود: ماجرای حضرت ابراهیم(ع) الگو گرفتن از رفتارهای توحیدی حضرت را برای ما به نمایش می گذارد و امروز برائت از کفار و مشرکین و بیزاری جُستن از آنهاست.

وی خاطر نشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همان حقیقت بیزاری و برائت از مشرکین و رژیم کودک کش و عاملین جنایات بی رحمانه در کشمیر و یمن است.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور در بحث قربانی عید قربان بیان کرد: عید قربان ظاهر قضیه است، بلکه اصل موضوع این است که اسماعیل درون خود را قربانی و از تعلقات دنیوی دست بکشیم، که اطاعت از خداوند و دست کشیدن از هر چیزی که ایمان را ضعیف می کند درس قربانی این عید است.

وی با تبیین حدیث پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) که فرمودند: “هر کس به من(پیامبر) ایمان و اعتقاد دارد تا روز غدیر مبلغ غدیر باشد.) خاطر نشان کرد: تا عید غدیر مبلغ غدیر باشیم.

امام جمعه ارزوئیه در پایان پیام اصلی حج را وحدت عنوان کرد اتحاد مسلمین و عزت مسلمانان را از دستاوردهای حج ابراهیمی بیان کرد.

انتهای پیام/ تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.