×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
شهرک سی بی جی نیازمندحمایت مسئولین شهری

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” چند وقتی است ساکنین تعدادی از شهرک های نوساز سیرجان از وضع محله های خود ناراضی هستند که یکی از این شهرک ها شهرک نو ساز سی بی جی هست و متاسفانه مردم این شهرک به شدت از وضع موجود ناراضی هستند.

در گفت وگو خبرنگار ما با اهالی شهرک سی بی جی در خصوص مشکلات این شهرک می توان به جمع آوری زباله،جمع آوری سگ های ولگرد خراب بودن آسفالت منطقه،نبود جدول در برخی از خیابان ها،کمبود فضای سبز و در برخی مناظق تعویض نشدن لامپ های سوخته تیرهای چراغ برق اشاره کرد.

معاون عمرانی شهرداری سیرجان در خصوص مشکلات شهرک سی بی جی به خبرنگار ما گفت: شهرک تازه تاسیس سی بی جی مشکلاتی دارد اما تا الان کسی از همشهریان و ساکنین این محله در خصوص این مسایل اقدامی نکرده اند اما در خصوص بر طرف شدن مسائلی مثل آسفالت باید اهالی منطقه به شهرداری مراجعه کنند که ما به خاطر مشکلات این شهرک ها فقط ۳۰درصد از هزینه را اخذ می کنیم و بقیه هزینه ها را شهرداری متقبل می شود.

زیدآبادی در ادامه اذعان داشت:در خصوص سگ های ولگرد متاسفانه در سر تا سر شهرستان دیده می شوند اما خدمات شهری شهرداری به شدت این موضوع را دنبال می کند و به زودی این موضوع حل می شود.

وی اظهار داشت:درخصوص جمع آوری زباله ها، شهرداری با سخت کوشی نمی گذارد زباله بر زمین بماند و موجب آلودگی محیط شود اما گاهی اوقات همشهریان گرامی با قرار ندادن زباله در ساعت مقرر و مکان مشخص خودشان مسئول این مشکل هستند.

زیدآبادی در پایان گفت: از همه همشهریان خواهشمندیم که به موقع عوارض سالیانه را پرداخت کنند تا شهرداری در مسائل عمرانی شهر بیشتر فعالیت کند جون همه این موارد هزینه دارند و بودجه شهردار به تنهایی جواب گو نیست.

مسئول بهره برداری اداره برق سیرجان نیز در خصوص مشکلات روشنایی شهرک سی بی جی گفت: اگر محله یا خیابانی با نبود تیر چراغ برق روبرو بود باید به شهرداری مراجعه کنند.

مرادی اظهار داشت:برای تعویض لامپ های چراغ ها می توانند به صورت حضوری و یا تلفنی با اداره برق تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن مشکل حل شود.

گزارش:امین رضا سالاری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.