×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
شهید حججی از امام حسین (ع) آموخت که سر دادن برای اسلام افتخار است/ ایستادگی و مقاومت درسی بود که امام حسین(ع) به ما داد

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: شعار «هیهات من الذله» مربوط به امام حسین (ع) است و حضرتش علاوه بر طی مسیر تشکیل حکومت اسلامی با انحرافات دینی مبارزه کرد و همزمان در برابر ظلم و ظالم ایستاد و استکبارستیزی، مقاومت و آزادگی را به همه ما آموخت.

وی با تسلیت ایام سوگواری سیداشهدا (ع) گفت: اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران امروز با طی مسیر انقلاب سرخ کربلا و عاشورای امام حسین (ع) است و ایستادگی و مقاومت درسی بود که آن حضرت به ما داد تا دشمن استکباری همچنان در برابر موضع حق طلبانه ضعیف باشد.

حسینی افزود: امروزه جوانان ما و شهید حججی از امام حسین (ع) آموختند که سر دادن برای اسلام افتخار است و هرگز در برابر دشمن سر را خم نمی‌کنند تا دین خدا سربلند باشد و این درسی بود به دشمن تا بداند سر می‌دهیم، اما ذلت هرگز نخواهیم پذیرفت.

خطیب جمعه سیرجان افزود: تشییع پیکر شهید حججی در تهران، مشهد، اصفهان و نجف‌آباد که با حضور میلیونی مردم برگزار شد، پیام پیروزی ملت ایران در مقابل امریکا و استکبار جهانی است.

حسینی تصریح کرد: امروز هم هر روز عاشورا و هر منطقه که مسلمانان و مظلومان به دست استکبار جهانی و آمریکا و صهیونیسم به ظلم گرفتارند و کشته می‌شوند، کربلا است.

وی خطای دشمن استکباری در سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را موجب رسوایی آمریکا عنوان کرد و ادامه داد: اگر دشمن در محاسبات نظامی دچار این خطاها شود به گفته سردار سلیمانی پوزه دشمن را به خاک می‌مالیم و شکست دشمن قطعی خواهد بود.

حسینی از حضور گسترده مردم در مراسم سوگواری حضرت امام حسین (ع) قدردانی کرد و از همه هیأت‌ها و عزاداران حسینی خواست در نماز ظهر عاشورا حضوری یکپارچه و هماهنگ داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.