×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
شکست گل گهر در دیدار خانگی مقابل استقلال

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” از سری مسابقات فوتبال جام حذفی یک شانزدهم نهایی تیمهای گل گهر سیرجان و استقلال تهران در سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.

در دقایق ابتدایی تیم گل‌گهرحملات زیادی بر روی دروازه استقلال داشت که این حملات پی در پی تیم گل گهر حاصلی در بر نداشت و استقلال هم ضد حملاتی روی دروازه گل گهر داشت که بی نتیجه بود و دو تیم بانتیجه مساوی ۰ – ۰ به رختکن رفتند.

در نیمه دوم دو تیم ضدحملات زیادی روی دروازه ها داشتند ولی این ضدحملات حاصلی درپی نداشت تا اینکه در دقیقه ۵۶ امید نورافکن توانست دروازه گل گهر را باز کند.

گل گهر بعد ازدریافت گل اول دست از ضد حملات خود بر نداشت و در یک موقعیت خوب صاحب یک ضربه پنالتی شد و محمد غلامی در دقیقه ۷۵ توانست دروازه سید مهدی رحمتی را باز کند و استقلال که نمی خواست این بازی به وقت اضافه برود با چند تعویض بازی بهتری به نمایش گذاشت تا اینکه در دقیقه ۸۵ علی قربانی توانست با سانتر خوب خسرو حیدری دروازه آرمان شهدادنژاد را باز کند.

در پایان گل گهر هر چه زد به در بسته خورد و این رحمتی بود که تیم استقلال را نجات داد و در پایان استقلال توانست گل گهر را ۲بر۱شکست دهد و به دور بعدی جام حذفی راه پیدا کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.