×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
طرح ضیافت اندیشه مسیر مقابله با تهاجم فرهنگی را آماده می‌کند

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی سیرجان با تبریک آزادسازی موصل اظهار داشت: استکبار جهانی به رهبری آمریکا با شکست داعش در برنامه‌ریزی و توطئه‌های چندین سال اخیر شکست خورد.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: دشمنان برای شکست نظام اسلامی بیکار نمی‌نشینند و جبهه فرهنگی را برای مقابله با جوانان طراحی می‌کنند که ما هم باید با تقویت فرهنگ خود و برنامه‌ریزی خوب و جذاب با این تهاجم دشمن مقابله کنیم و طرح ضیافت اگر به‌خوبی اجرا شود مسیر را برای تربیت دانشجویان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن آماده می‌کند.

غلامعباس بارانی رئیس دانشگاه صنعتی سیرجان هم در این مراسم گفت: دانشگاه صنعتی سیرجان در ارزیابی سال گذشته در اجرای طرح ضیافت اندیشه با کسب ۱۳۷ امتیاز رتبه اول استان و رتبه نهم دانشگاه‌های وزارت علوم را کسب کرده که نقطه قوت این دانشگاه در برنامه‌های فرهنگی است.

وی افزود: مباحث معرفتی، مذهبی و سیاسی و اجتماعی، دیدار با خانواده شهدا، نشست هم‌اندیشی اساتید و بازدید از محله‌های محروم از برنامه‌های فرهنگی طرح ضیافت است و فرصت خوبی است که در کنار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی طرح‌های فرهنگی را به‌صورت عملی برگزار کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.