×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
طرح های اشتغالزایی بخش گلستان افتتاح شد

به گزارش”سیرجان خبر” کارگاه متمرکز خیاطی، کارگاه شیرینی پزی و کارگاه آموزشی گلیم بافی از جمله طرح هایی بودند که در بخش گلستان به افتتاح و بهره برداری رسیدند.

منصور مکی آبادی در خصوص این طرح ها می‌گوید: در بخش اول کارگاه متمرکز خیاطی در دارستان افتتاح شد که این طرح با کمک معین اقتصادی بخش گلستان و همچنین با کمک تسهیلات توسعه روستایی احداث و آماده بهره برداری شده است که حدود ۱۳ خانم را مشغول به کار می کند.

وی اضافه می‌کند: طرح دوم کارگاه شیرینی پزی و خیاطی بود که این طرح نیز با کمک معین اقتصادی و تسهیلات توسعه روستایی در خواجوشهر افتتاح شد و برای پنج نفر اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

طرح افتتاحی دیگر، کارگاه آموزشی گلیم بافی می باشد که در حسینیه خواجوشهر و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بخشداری گلستان راه اندازی شده است و هم اکنون ۱۳ نفر در حال فراگیری مراحل بافت گلیم هستند و هدف از این طرح آموزش افرادی است که بتوانند در آینده برای خود از طریق بافت گلیم درآمد کسب کنند.

مکی آبادی ادامه اذعان داشت: بخش دیگر برنامه ها بازدید از مراحل ساخت مجموعه تفریحی گردشگری و باشگاه سوارکاری واقع در روستای دارستان بود که این مجموعه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در دست ساخت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.