×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024
عامل ضرب و جرح در مستطیل سبز بازداشت شد

به گزارش « سیرجان خبر » مجتبی قدیمی گفت‌ : این فرد همچنان در بازداشت به سر می‌برد و دستگاه قضایی نیز با توجه به اینکه وی از افراد سابقه‌دار است و همچنین اهمیت این پرونده که سبب آزرده شدن افکار عمومی و به‌خصوص جامعه ورزش شده است ، به صورت ویژه و با قاطعیت به این پرونده رسیدگی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در بررسی‌ها مشخص شد که فرد بازداشتی هیچ ارتباطی با باشگاه گل‌گهر سیرجان ندارد ، و از جایگاه طرفداران وارد زمین شده بود ادامه داد : پس از تکمیل تحقیقات پرونده به سازمان لیگ و کمیته انظباطی ارجاع داده خواهد شد و با تمامی متخلفینی که در این حادثه نقش داشتند برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

این مقام قضایی تصریح کرد : متاسفانه نظیر این اتفاق در مسابقات فوتبال و در چند نقطه دیگر از کشور رخ داده و ضروری است ، ضمن رسیدگی فوری به چنین پرونده‌هایی ، ابعاد این مسائل به لحاظ جامعه‌شناسی نیز بررسی شود تا صحنه ورزش ، آلوده به چنین موارد تاسف‌باری نشود.

قدیمی همچنین اظهار داشت : سیرجان یکی از شهرهای مذهبی ، شهیدپرور و فرهنگی ایران است و باشگاه گل‌گهر نیز به باشگاهی با داشتن زیرساخت‌های حرفه‌ای و پیشرو بودن در انجام اقدامات فرهنگی ، معروف است و زیبنده نیست رفتارهای ناپسند یک فرد سابقه‌دار را به یک شهر و یک باشگاه تعمیم دهیم.

وی در پایان تاکید کرد : بایستی فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها ، با وسواس بیشتری به حاکم شدن اخلاق و روح واقعی ورزش در فوتبال پایه‌های خود توجه کنند تا دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی در فوتبال کشور نباشیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.