×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
عملکرد دولت در حوزه اقتصادی به نوعی فریب افکار عمومی است/مشکلات اقتصادی مردم بیشتر از قبل شده است

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،فرهاد فلاحتی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با میزان عملی شدن وعده های دولت یازدهم اظهار کرد: آنچه که می بینیم عیان است و در مسائل اقتصادی مهمترین مولفه برای اقتصاد مقاومتی راهکاری بود که مقام معظم رهبری فرمودند و بر آن تاکید داشتند بعد از این ستاد اقتصاد مقاومتی در دولت تشکیل شد و معاون اول دولت به عنوان رئیس این ستاد انتخاب شد اما عملا آنچه که در پروژه های ستاد اقتصاد مقاومتی تعریف شد و وعده هایی که داده شده بود یا اصلا عملیاتی نشد و یا به نحو بسیار ضعیفی در شرف انجام است.

این نماینده مجلس دهم اظهار کرد: وزیر کشور اخیرا در مصاحبه ای گفته بودند که باید جلساتی برای مردم بگذاریم و اقتصاد مقاومتی را تبیین کنیم در صورتی که مردم نیازی به تبیین ندارند و این دولت است که باید اقدام کند و متاسفانه  اقتصاد مقاومتی محقق نشده است.

فلاحتی در ادامه تشریح کرد: طرح های دیگر اقتصاد مقاومتی در مباحث کشاورزی و معدن متاسفانه در قالب اقتصاد مقاومتی نیست بلکه کار روتین و روزمره ای است که هر دولتی باید انجام دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد:در گزارشاتی که در دهه فجر داده شد همان پروژه های معمولی که همه دولت ها داشتند را اقتضاد مقاومتی قلمداد می کنند که اگر  به این شیوه در مسائل اقتصادی برخورد کنیم به نوعی فریب افکار عمومی است.

فلاحتی عنوان کرد: کاش دولت در بحث اقتصاد مقاومتی بسته های جدی را عملیاتی و تعریف می کرد و امروز مردم به طور ملموس می دیدند که با اتکا به پشتوانه های دولتی کارهای بزرک اقتصاد مقاومتی در حال انجام است.

این نماینده مجلس دهم در پایان خاطر نشان کرد: اولین شعار دولت ساماندهی اقتصاد بود که متاسفانه تحقق آن را در سطح جامعه نمی بیینم بلکه مشکلات اقتصادی مردم بسیار بیشتر از قبل شده است و در حوزه روابط خارجی هم تاکید فراوانی در بحث برجام و رفع مشکلات بود که با نقض تعهد از طرف غربی و آمریکایی که آن هم فرجامی نداشت و امروز عملا به دو وعده مهم در بحث اقتصادی و دیپلماسی خارجی وعده عمل داده شد اما تحقق وعده ها دیده نمی شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.