×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
فرقه بهائیان مخالف اسلام و نظام اسلامی هستند

به گزارش “سیرجان خبر” حجت الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان با قدردانی از مجلس و شورای نگهبان برای تصویب مصوبه اخذ غرامت از آمریکا از کودتای ۲۸ مرداد تاکنون اظهار داشت: اکنون نوبت دولت است که به وظیفه خود عمل کند و در اخذ خسارات بیشماری که از ۲۸ مرداد به ملت ایران وارد شده از طریق موارد قانونی پیگیری وارد شود.
وی، مصوبه مجلس در مورد تأسیس مدارس غیردولتی را جای تأمل و با بررسی بیشتر دانست و گفت: این به صلاح مردم نیست که علم و دانش از این طریق اداره شود، با توجه به فرمایشات رهبری معظم لازم است شورای نگهبان از اجرایی شدن این مصوبه جلوگیری کند.

حسینی با تأکید بر قطع وابستگی نفت در اداره امور کشور و ضرورت اداره کشور از طریق مالیات و صادرات غیر نفتی و تولیدات داخل عنوان کرد: همکاری مردم در پرداخت مالیات ضروری است، اما مسئولان هم در امر مالیات به گونه‌ای عمل کنند که قشر مستضعف که همیشه آسیب‌پذیر هستند در تنگنای اقتصادی قرار نگیرند.

امام جمعه سیرجان ملاقات فائزه هاشمی با افرادی از فرقه بهائیت را محکوم کرد و ادامه داد: فرقه بهائیان از زمان شاه و هویدا تاکنون مخالف اسلام و مسلمانان و نظام اسلامی بودند و در این مسیر هم تا به حال حرکت کردند.

وی گفت: این ملاقات حرکت بسیار بدی بود که ما امروزه نمی‌خواهیم بر آن دامن بزنیم تا دشمنان بهره‌برداری کنند، اما هرچه هست این حرکات قابل قبول نیست.

حسینی به دیدار اساتید و قاریان قرآن کریم با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: انس به قرآن و عمل به این کتاب، مسلح شدن به سلاح تقوا و ایمان بهترین راه مقابله با زیاده خواهی‌های طاغوت اعظم یعنی آمریکا و ایادی آن است.

وی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، این حماسه بزرگ را نیز اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: در این حماسه تاریخی ۵۴ هزار کیلومتر از خاک میهن اسلامی از دشمن بعثی باز پس گرفته شد.

امام جمعه سیرجان بر برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان همراه با توجه به ارزش‌های اسلامی و دوری از گناه تأکید کرد و در مورد ممنوعیت ورزش بانوان همانند ورزش صبحگاهی و دوچرخه‌سواری که توسط ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اجرایی شده است، گفت: فضا برای ورزش بانوان یعنی سالن‌های پوشیده و پارک بانوان آماده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.