×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024
فرهنگ فاطمی همان دفاع از ارزش‌های دینی و ولایت است/ ملت ایران با هوشیاری کامل در مقابل توطئه‌ها استقامت می کنند

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با قدردانی از مردم شهرستان سیرجان در برگزاری خوب و گسترده عزاداری ایام فاطمیه اظهار داشت: امید است، فرهنگ فاطمی که همان دفاع از ارزش‌های دینی و ولایت است در جامعه ما حاکم شود.

وی بیان داشت: ائمه اطهار (ع) هم برای استمرار اسلام با نفاق و کفر مبارزه می‌کردند و حرکت سیاسی انجام می‌دادند، دخت نبی اکرم (ص) هم در دفاع از ولایت و امامت کار سیاسی انجام دادند، بنابراین ما نیز باید با پیروی از آنان این راه را پیش بگیریم.

حسینی با ذکر القاب مختلف حضرت زهرا (ص) در مورد لقب ام ابیها تصریح کرد: این لقب به معنای اصل و منشأ نبوت و ولایت است، ولایت ثمره نبوت بوده و نبوت بدون ولایت معنایی ندارد بر همین اساس ایام فاطمیه هم یادآور درس ولایت و نبوت برای همه ما است.

وی به رزمایش نیروی دریایی اشاره کرد و افزود: این رزمایش که با موفقیت کامل به پایان رسید برای استمرار امنیت در منطقه برگزار شد و پیام آن به استکبار این بود که ما به دنبال امنیت کامل در منطقه هستیم و شما تلاش برای ناامنی دارید تا بتوانید به مقاصد شوم خود برسید.

حسینی توطئه‌های آمریکا علیه نظام اسلامی را همیشگی و به دلیل دشمنی آن‌ها با اسلام ذکر و عنوان کرد: سازمان سیا اخیراً راهکارهای متعددی برای مقابله با ثبات ایران اسلامی طراحی کرده که تبلیغات گسترده علیه جمهوری اسلامی، هجمه علیه نیروی مقتدر سپاه، بهانه‌جویی و ترفند تبلیغاتی نقض حقوق بشر در ایران و ایجاد تفرقه بین علما از جمله آن‌ها است که باید ملت ایران با هوشیاری کامل در مقابل این توطئه‌ها استقامت و ایستادگی کند تا این دشمنان مستکبر همانند گذشته شکست بخورند.

امام جمعه سیرجان ادامه داد: پدیده شوم داعش و تروریست‌ها در منطقه خاورمیانه و عراق یک پیروزی بزرگ برای اسلام ناب محمدی و روسیاهی برای سردمداران عربستان و حامیان تروریست است و وزیر خارجه عربستان به سفر منطقه‌ای روی آورده و به عراق سفر کرده تا بتواند، کشور خود را از این همه جنایتی که داعش در این کشور انجام داده است، تطهیر کند، اما باید گفت، گور دسته‌جمعی ۴ هزار نفری در موصل یکی از جنایت‌هایی است که با حمایت شما انجام شده است و هرگز جرم و جنایت حامیان داعش توسط مردم عراق و سوریه و حتی منطقه فراموش نمی‌شود.

وی اذعان داشت: از مردم و خیران درخواست می‎شود تا در راستای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه کمیته امداد را یاری کنند و در سال نو در راستای تأمین مایحتاج محرومان همکاری داشته باشند.

حسینی در پایان اظهار داشت: همچنین مردم می‌توانند با کاشت درختان بر اساس برنامه‌ اداره‌های منابع طبیعی و آبخیزداری یا جهاد کشاورزی در ایجاد طبیعت زیبای شهری و روستایی و مراتع طبیعی سهیم باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.