×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
قاتل فراری در سیرجان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث“سیرجان خبر”فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری قاتل فراری پس از ۶ روز از ارتکاب جرم خبرداد.

سرهنگ محمدرضا ایرانژاد در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این حادثه در پی وقوع یک فقره قتل که براثر اختلاف خانوادگی در شهرک نصر سیرجان در بیستم دی ماه سال ۹۶رخ داده بود و متواری شدن قاتل موضوع با تشکیل کارگروه ویژه برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس شهرستان سیرجان قرار گرفت.

وی درادامه افزود:متهم پس از حادثه ابتدا به یکی از روستاهای حاجی آباد متواری شده و پس از شناسایی محل توسط پلیس به روستای دارینو رفته بود.

ایرانژاد اظهار داشت:با تلاش شبانه روزی کارآگاهان و اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، قاتل توسط ماموران کلانتری دوازده ظهر روز گذشته در مقابل ساختمان قدیم بیمارستان امام رضا(ع) دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان درخصوص نقش سلاح سرد در وقوع نزاع های خونین گفت:حمل و نگهداری سلاح سرد امروزه یکی از معضلات موجودجامعه به شمارمی رود،اکثر کسانی که با سلاح سرد مرتکب قتل می شوند از چاقو به عنوان یک تکیه گاه یاد می کنند وآن را به عنوان وسیله ای که امنیت را برای آن ها به همراه خواهد داشت در جیب یا کیف خود قرار می دهند،غافل از این که فکر انسان در اوج عصبانیت دچاراختلا می شود ودر پی آن تصمیمات عجولانه و نامعقولی می گیرد که در حالت عادی به ذهن وی نیز خطور نمی کند.

وی در پایان افزود:بی شک اگر افراد چاقو و دیگر صلاح سرد را باخود حمل نکنند این حوادث ناگوار و ناخوشایند هرگز به وقوع نمی پیوست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.