×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
کتاب لبخند پاریز رونمایی شد

به گزارش “سیرجان خبر”مراسم رونمایی از کتاب “لبخند پاریز” که زندگینامه شهید محمدعلی الله‌دادی یکی از شهدایی که به دست رژیم صهیونیستی در قنیطره سوریه به شهادت رسید عصرروز گذشته با حضور سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران ، سردار ریوندی، گلعلی بابایی نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس، خانواده و جمعی از همرزمان شهید که از شهرهای همدان، کرمان و یزد خود را به این مراسم رساندند در کافه نخلستان سازمان اوج برگزار شد.

همسر شهید الله‌دادی در این مراسم به هدف مقدس شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا دارای هدف مقدسی بودند و با اطاعت از امر رهبری پا به عرصه جنگ گذاشتند و وقتی دیدند دین‌شان در خطر است از همه چیز خود گذشتند و برای دفاع از دین و آرمانهای آن تلاش و مجاهدت کردند.

او در ادامه شهید الله‌دادی را فردی با پشتکار و تلاشگر عنوان کرد و گفت: زمانی که به ایشان مسئولیتی داده می‌شد آن را با دل و جان انجام می‌دادند و از همه چیز خود در انجام وظیفه مایه می‌گذاشتند.

رخساره ثابتی نویسنده این کتاب نیز در سخنانی کوتاه گفت: یک سال از زمان نوشتن این کتاب می‌گذرد و من خاطره‌ نگارش آن کتاب را تاحدودی از یاد برده‌ام، اما قسمت‌های انتهایی کتاب دوست داشتم که عطیه‌خانم دختر شهید الله‌دادی را ببینم و با او صحبت کنم. زیرا بخش اساسی این کتاب مربوط به دختر شهید بود، اما بنابر شرایط موجود این امکان فراهم نشد تا خاطرات ایشان در کتاب بیاید.

او در ادامه گفت: تمام تلاش خود را کردم تا روایت داستان زندگی شهید الله‌‌دادی را بنویسم که از بچگی چگونه بزرگ شد و به جایی رسید که سردار سلیمانی از او خواست تا به سوریه برود. در طول این کتاب فصل کودکی شهید الله‌دادی را به خاطر شیطنت‌هایی که شهید الله‌دادی داشت بسیار دوست دارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.