×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
لازمه رسیدن به دولت اسلامی عمق بخشی داخلی است /کاری با جناح بندی های سیاسی نداریم ،سخنان رهبری برای ما حجت است

به گزارش“سیرجان خبر”به نقل ازشبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع بسیجیان ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان اظهار داشت : محور اصلی بسیج در سطح استان و ناحیه باید در کنار حفظ کمیت افزایش کیفیت باشد تا زمینه تاثیرگذاری برنامه ها به وجود آید .

وی گفت : هر کدام از شما بسیجیان با توجه به سوابقی که در بسیج دارید برنامه های متعددی را در بسیج انجام می دهید ولی چرا ما نمی توانیم در معادلات فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی تاثیرات قابل قبولی بگذاریم ؟

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این که کمیت لازمه کار است ، خاطر نشان کرد : ما نمی توانیم کمیت را در بسیج و سپاه حذف کنیم زیرا هر کاری نیاز به ظرفی دارد ولی از سال ۶۸ و بعد از دفاع مقدس ما با این ظرف خیلی مانوس شده ایم و بیشتر به دنبال کمیت هستیم که این اشتباه می باشد .

ابوحمزه عنوان کرد : ماموریت سپاه و بسیج در استان و شهرستان برای رسیدن به کیفیت و تاثیرگذاری چیست ؟ ما دارای ۵ ماموریت مقابله با تهدید سخت ،مقابله با تهدید نیمه سخت ، مقابله با تهدید نرم ، بسیج ده ها میلیونی و عمق بخشی داخلی هستیم .

وی تشریح کرد : ۴ ماموریت اول مقدمه و بسترساز برای عمق بخشی داخلی است و عمق بخشی به معنا و مفهوم این است که همه هنجارها و نیازهای جامعه در بدنه جامعه جمع می شوند و باید گفت چقدر ما توانسته ایم در این خصوص کار کنیم .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود : عمق بخشی داخلی باید ما را به تشکیل امت و جامعه اسلامی برساند و مقام معظم رهبری هم در صحبت های اخیر خود فرمودند که ما تنها نظام اسلامی را تشکیل داده ایم و هنوز دولت اسلامی و جامعه اسلامی شکل نگرفته است .

ابوحمزه با بیان این که همه ارکان نظام دولت هستند ، توضیح داد : بنابراین برای رسیدن به دولت اسلامی و جامعه اسلامی باید به عمق بخشی داخلی بپردازیم و این سوال وجود دارد که چرا این همه مفاسد اقتصادی ، مشکلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه وجود دارد ؟

وی گفت : وجود این مفاسد و مشکلات در جامعه نشان از این دارد که ما هنوز یک دولت اسلامی نشده ایم و تا زمانی این دولت اسلامی محقق نشود ما این معضلات را خواهیم داشت و بسیج تنها مجموعه ای است که می تواند این مطالبه مقام معظم رهبری را اجرایی کند .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد : شورای پایگاه ها باید تهدیدها و آسیب ها ی حوزه استحفاظی خود را بدانند و راهکارهای مناسبی را در جهت رفع مشکلات حوزه استحفاظی خود ارائه دهند و بتوانند عمق بخشی را در جامعه افزایش دهند .

ابوحمزه کمیت و کیفیت را مقدمه ای برای عمق بخشی داخلی دانست و عنوان کرد : بنابراین سپاه و بسیج در سطح استان کرمان باید به سمت مطالبه گری بروند .

وی تاکید کرد : وقتی چند تن از نمایندگان استان ما می روند و در جهت حمایت از سران فتنه امضا می کنند ؛ اگر بسیج زنده و پویا باشد و به این نماینده ها بگویند چرا این کار را کردید آیا کسی می تواند جلوی آن ها بیاستد .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فتنه ۸۸ را خط قرمز دانسته اند ، گفت : اما در استان کرمان جناح خاصی سهام طلایی ، باغ علوی ، موسسه مولی الوحدین ، پیگیری برای گرفتن هکتارها زمین برای پتروشیمی رفسنجان و بزرگراه بندرعباس و کرمان را در دست دارد.

ابوحمزه ابراز داشت : حال اگر ما یک مجموعه ای داشته باشیم که همگی از این افراد مطالبه گری کنند دیگر افراد سودجو نمی توانستند ده ها هزار میلیارد را به جیب بزند و پاسخگوی هیچ کس نباشد و از آن طرف مردم برای ازدواج و درمان دچار مشکلات متعددی هستند حال چرا این اتفاقات می افتد دلیلش ۲۸ سال خاموشی است ؟

وی خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری جریان های انقلاب را به انقلابی ، غیرانقلابی و جریان معاند و ضدانقلاب تقسیم کرده اند و در ۴ سال گذشته همه فریاد ایشان برای انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن است؛ حال باید مسئولین تکلیف خود را مشخص کنند زیرا انقلابی همیشه خود را بدهکار انقلاب و غیرانقلابی خود را طلبکار انقلاب می داند .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد : اکنون باید تک تک افراد جامعه تکلیف خود را با انقلاب مشخص کنند و نمونه بارز برای انقلابی بودن شهید محسن حججی است که یک پاسدار ۲۵ ساله بود که امام و جنگ را ندیده بود ولی همه چیز خود را فدای انقلاب و دفاع از آن کرد.

ابوحمزه ادامه داد : شهید حججی بر اساس فهم خود تکلیف خود را انجام داد و امروز شما باید تکلیف خود را مشخص کنید تا بتوانید پایگاه و استان کرمان را متحول کنید زیرا در اسلام تنها ملاک انجام کار خالص است و باید با خداوند معامله کرد.

وی جناح بندی های راست ، چپ و میانه را از جمله اصطلاحات فرهنگ غرب دانست و تصریح کرد : ما کاری با جناح بندی های سیاسی نداریم و تنها حجت بر ما سخنان مقام معظم رهبری است .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.