×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
لزوم رفع مشکل کم آبی شهر‌ها و روستا‌های سیرجان

به گزارش سیرجان خبر؛ جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب شرب شهر‌ها و روستا‌های شهرستان سیرجان با حضور معاون امور عمرانی فرمانداری سیرجان، مدیرعامل آبفا، بخشداران و اعضای شورای اسلامی شهرستان با هدف بررسی وضعیت منابع تامین آب شرب و موضوعاتی همچون تنش آبی و تشریح برنامه‌های پیش رو در محل فرمانداری برگزار شد.

 

علی بیگلری در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های مجدانه شرکت آب و فاضلاب شهرستان، خواستار تامین منابع آبی و اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی، و همچنین برخورد جدی با استفاده کنندگان غیر مجاز حوزه آب شد و گفت: منابع آب شرب صرفا بایستی به منظور استفاده خانگی و شرب انجام شود و برای مصارف کشاورزی و آبیاری باغات مجاز نیست.

 

او با تاکید بر اینکه شورای اسلامی و دهیاری نظارت بیشتری در توزیع عادلانه آب شرب داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به تداوم خشکسالی و شروع فصل گرما که باعث روند افزایشی مصرف آب شرب شده، تنها راه مقابله با کم آبی، مدیریت مصرف و پرهیز از استفاده آب شرب برای مصارف غیرخانگی است.

 

معاون امور عمرانی فرمانداری سیرجان گفت: در راستای رفع تنش آبی برای روستا‌هایی که با قطعی و کمبود آب روبرو هستند مقرر شد، جانمایی و تعیین محل حفر چاه از سوی اداره منابع امور آب شهرستان و حفر چاه و توسعه شبکه با تلاش آبفا انجام گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.