×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
مدیریت بر زمان و میزان آبیاری مزارع در این شهرستان اعمال شود

به گزارش سیرجان خبر؛ حجت الاسلام عباس مسلمی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان به گلایه برخی کشاورزان این منطقه در مورد عدم صدور مجوز تامین آب مورد نیاز کشاورزی اشاره کرد و افزود: هرچند می دانیم امروز بحران آب جدی است و باید مدیریت شود اما رسیدگی به مشکلات کشاورزان و باغداران نیز ضرورت دارد.

 

وی اظهار داشت: وزارت جهادکشاورزی متولی اصلی خودکفایی در تولید کالاهای اساسی، تامین امنیت غذایی، مدیریت صحیح مصرف آب، اصلاح الگوی کشت، مقابله با سوداگری در توزیع محصولات کشاورزی است و ضرورت دارد دقیق و با برنامه ریزی گسترده و همه جانبه نگر در این بخش کار شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین مسلمی زاده افزود: از مسئولان جهاد کشاورزی در استان کرمان، شهرستان سیرجان و این وزراتخانه می خواهیم اجازه ندهند محصولات استراتژیک و مهم کشاورزی که مورد نیاز مردم و مصرف داخل است، صادر شود.

 

وی تاکید کرد: چرا به بهانه صادرات یا تصمیمات غلط و حتی وجود واسطه ها، رانت ها و دلال ها برخی اقلام مورد نیاز بازار داخلی دچار کمبود و گرانی می شود که باید با برنامه ریزی اصولی و دقت نظر بیشتر از هرج و مرج کمبود و گرانی جلوگیری شود و در سیاست ها رعایت حال و رضایت مردم را اولویت قرار دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.