×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سیرجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “سیرجان خبر” مراسم گرامیداشت بیست و ششمین سالروز عروج ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب با حضور جمعی از مسئولین شهرستان سیرجان در مسجد جامع برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ صاحب الزمان (عج) سیرجان با اشاره به ویژگی های امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام (ره) یک تفکر دینی و اسلامی بود که با حرکت خود برای ترویج اسلام ناب محمدی تلاش کرد و سرانجام به هدف خود رسید.

حجت الاسلام شاهبداغی بیان کرد:جرقه های انقلاب اسلامی از سال ۴۲ زده شد و در این مدت پانزده سال حضرت امام خمینی (ره) با مشقت های فراوان راه رسیدن به حکومت اسلامی را مدبرانه مدیریت کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز منشا همه تحولات جهان و بسیاری از کشورها،عبرت گرفتن از انقلاب حضرت امام(ره) که دست به برپایی انقلاب های متعدد در کشور های منطقه زده اند.

شاهبداغی با اشاره به جنایت های گروهک های تروریستی در منطقه گفت: داعش دست پرورده آمریکا است و همه گروه های تروریستی از کشور های غربی دستور می گیرند اما انقلاب اسلامی هیچگاه تسلیم افراد مستکبر نخواهد شد و این اراده مردم شریف ایران و ملت های مسلمان است که دشمنان را ناامید کرده است.

لازم بذکر است برپایی ایستگاه صلواتی و مداحی مداحان اهل بیت شهرستان سیرجان از جمله برنامه های دیگر این مراسم باشکوه بوده است.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.