×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024
مردم ایران وفاداری خود را در طول ۳۵ سال به نظام و رهبری ثابت کرده اند

به گزارش“سیرجان خبر” حجت الاسلام سید ˈمحمود حسینیˈ در خطبه های نماز جمعه سیرجان در جمع نمازگزاران افزود: اگر ملت یا دولت ایران در برابر آمریکا از خود ضعف نشان دهد، دشمنان پای خود را در دشمنی جلوتر می گذارند.

وی تصریح کرد: تهدید و تحریم ۳۵ ساله آمریکا و امروز گزینه های روی میز این کشور همیشه با حضور مردم پاسخ داده شده است تا دنیا بداند که فریاد ۷۵ میلیون ایرانی از گزینه های روی میز استکبار قدرتمندتر هستند.

امام جمعه سیرجان گفت: مردم ایران وفاداری خود را در طول ۳۵ سال به نظام و رهبری ثابت کرده اند و این مردم سال به سال بصیرت و دشمن شناسی شان برای دفاع از انقلاب و آرمان های امام و شهدا بیشتر و بهتر می شود.

وی ادامه داد: مردم فهیم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ای به آمریکا و اسراییل دادند تا بدانند که حرف گزینه های روی میز دیگر کهنه و قدیمی شده است.

حجت الاسلام حسینی، با تبریک ساخت موشک جدید بالستیک توسط جوانان ایرانی، گفت: تقوا و ایمان سلاح جوانان ایرانی است که بر همه قدرت ها فزونی دارد.

وی گفت: آمریکا و اسراییل از پیشرفت های نظامی ایران می ترسند که باید به آنها گفت که همه کشورها به دنبال بالا بردن توان دفاعی خود هستند.

امام جمعه سیرجان گفت: آمریکا و اسراییل باید از قدرت نظامی ایران بترسد زیرا فردا سپاه ما موشک قاره پیما را نیز برای دفاع از خود خواهد ساخت و اگر شما طالب صلح و امنیت هستید و ما را از انرژی هسته ای منع می کنید، پس چه ایده ای برای نظامی که با همه تحریم و تهدیدها به پیشرفت رسیده است، دارید.

وی تصریح کرد: نباید از عربده های آمریکا و اسراییل ترسید زیرا ریسمانی که آمریکا به آن چنگ زده پوسیده و بزودی پاره می شود.

خطیب جمعه سیرجان با اشاره به حکم ارتداد سلمان رشدی، از وزارت ارشاد اسلامی خواست که با آزادی های نابجا در نگارش قلم های مسموم در آینده جلوگیری کند تا قلب ملت بواسطه این قلم ها نرنجد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.