×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
مردم با حضور در راهپیمایی آمادگی خود را برای حمایت از دستاوردهای انقلاب نشان دادند/ مسئولین از هوش و استعداد جوانان استفاده کنند

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نماز جمعه گفت : آمریکا و اروپا و منافقین دیگر راه به جایی نمی برند که امروز بخواهند کنفرانس صلح برگزار کنند یا حوادث تروریستی کور را انجام دهند و این حرکات انسجام ملت ایران را بیشتر و زوال و محو دشمنان را تسریع می بخشد.


حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی حادثه تروریستی اخیر زاهدان و شهادت جمعی از پاسداران مرزهای میهن اسلامی را محکوم کرد و گفت : البته این خون ها می جوشد وسیل خروشان انتقام را به سمت حامیان تروریست و تشکیلات ظالمانه شان نشانه می رود و مطمئن باشند پاسخ کوبنده ای در وقت مناسب دریافت می کنند.

وی با قدردانی و تشکر از مردم سیرجان به خاطر حضورگسترده شان در جشن انقلاب وراهپیمایی ۲۲ بهمن افزود : این حضورها ۴۰ سال دشمن را در رسیدن به مقاصد شوم شان ناکام گذاشته و امروز هم مردم با این حضور آمادگی خود را برای حمایت از دستاوردهای انقلاب نشان دادند.

خطیب جمعه سیرجان به فرمایشات رهبری نظام اشاره کرد و گفت : معظم له توجه به علم و دانش ، معتویت اخلاقی ، اقتصاد ، عدالت و مبارزه با فساد ، استقلال و آزادی ، سببک زندگی اسلامی و ارزشهای دینی تاکید داشتند و ضرورت دارد که همگان مردم و مسئولین توجه کنند .

وی افزود : حال که به دهه پنجاه سالگی انقلاب وارد شدیم به جوانان و آینده سازان مملکت اسلامی دقت کنند و به تحصیل ، تهذیب وسبک زندگی اسلامی توجه بیشتر داشته باشند و مسئولین هم از جوانان و استعداد و هوش و ذکاوتشان استفاده کنند و دهه پنجم انقلاب را بیشتر و بهتر پیش ببند تا آینده انقلاب را به پرچمدار آن حضرت مهدی عج بدهیم.

امام جمعه سیرجان در خطبه اول هم به مبحث صبر و شکرگذاری پرداخت و آفریده های خداوند را نشان از عظمت و قدرت پروردگار دانست و گفت : در زندگی هر سختی و نعمت جای شکرگذاری دارد و انسان هم در نعمت و هم در مشکلات و بلایا باید حکمت خداوند را ببیند و شناخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به مناسبت های مختلف هفته از جمله روز وفات ام البنین روز مادران شهداء یاد آور شد و خانواده ها و مادران شهداء را اسطوره های صبر و مقاومت عنوان کرد و سپس از نزول رحمت الهی در روزهای اخیر شکر گذاری خداوند را داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.