×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024
مردم با حضور گسترده‌ در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ آمریکا را خواهند داد/ خودباوری و عدم تکیه بر بیگانه مهمترین رکن پیشرفت است

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان انقلاب را دارای دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران دانست و اظهار داشت: رهایی از چنگال آمریکا و صهیونیست و استقلال و آزادی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به همراه پیشرفت‌های بزرگ در همه زمینه‌های عمرانی، نظامی و اقتصادی داشته‌ایم.

خطیب جمعه سیرجان خودباوری را مهمترین رکن پیشرفت اعلام کرد و گفت: این پیشرفت‌ها دشمنانمان را عصبانی دارد به‌طوری که سردمداران آمریکا هم نمی‌دانند حرف دیروز با امروزشان علیه ما چگونه بوده و همیشه ضد و نقیض می‌گویند و امروز حرف از فشار بر ملت ایران دارند تا ایران تسلیم شود.

حسینی افزود: پاسخ همه این یاوه‌گویی‌ها را مردم با حضور گسترده‌شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داد و به آمریکا و همه دشمنان خواهیم گفت، شما به این حرف‌ها و توطئه‌ها دلخوش و سرمست خیال باشید.

امام جمعه سیرجان خاطرنشان کرد: امیدواریم در شهرستان سیرجان طرح‌های بزرگی که با حضور ریاست جمهور افتتاح شد مزایای اشتغال و پیشرفت برای مردم داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.