×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
مسأله اقتصادی کشور و رفع مشکلات مردم باید اولویت کار دولت قرار گیرد

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: قرآن تکلیف مسؤولان نظام اسلامی را مشخص کرده و در آیه ۴۱ سوره حج ارتقای روحی، امور معنوی و اصلاح جامعه به همراه حل مشکلات مردم و رفاه آنان را خواسته است.
امام جمعه موقت سیرجان سخنان رهبری در جمع دولتمردان را یادآور شد و گفت: شهید رجایی الگوی اخلاص، پرکاری و مردمی بودن است و امروز مسأله اقتصادی کشور و رفع مشکلات مردم اولویت کار دولت باید قرار گیرد و از پرداختن به حواشی باید پرهیز کرد و در فرصت باقیمانده بتوان عملکرد خوبی را در رفع مشکلات مردم ارائه داد.
وی حل مسأله اقتصاد مردم را در گرو عمل به اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: باید همان اقدام و جدیتی که در رابطه با پیشرفت‌های هوافضا و فناوری نانو و دیگر موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها داشته‌ایم در اقتصاد مقاومتی هم به کار بست و بدانیم در جنگ اقتصادی باید به خودکفایی رسید تا دشمن دستش خالی از تهدید و تحریم شود.
خطیب جمعه سیرجان نعمت امنیت را از اقتدار نظام و ملت ایران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه منطقه و اطراف ما ناامنی بیداد می‌کند روحیه انقلابی و اسلامی بودن مردم این امنیت را ایجاد کرده که نباید در این مسیر خللی ایجاد شود.
امام جمعه موقت سیرجان افزود: خواسته رهبری نظام تقویت مسائل فرهنگی در مسیر ارزش‌های اسلامی و ادامه گفتمان پیشرفت‌های علمی و پیگیری تا اعلام نتیجه در مورد کسانی است که حقوق‌های کلان را دریافت کردند لذا مسؤولیت‌ها سنگین‌تر و عملکرد مسؤولان هم باید دقیق‌تر باشد تا شاهد نتایج خوبی در همه بخش‌ها باشیم.
وی به هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم اشاره کرد و بیان داشت: مبادا عده‌ای از دوستان نادان بخواهند در داخل کشور چهره منافقان را تطهیر داده و آنها را کنار امام ببینند که این حرکت جفا به شخصیت وارسته امام راحل است و ملت ما می‌دانند موضع‌گیری امام در برابر هر منافقی خصمانه و همانند موضع‌گیری در مقابل استکبار بود.
حیدری از عربستان و  شیوخی که منافقان منهدم شده را هنوز حمایت می‌کنند و پناه می‌دهد و تجهیز می‌کنند، انتقاد کرد و گفت: توصیه قرآن عبرت از کسانی است که در مسیر اسلام ایستادند.
وی پیروزی ارتش و مردم سوریه و عراق را بر داعش و رسیدن به مرز نابودی گروه را تبریک گفت و از سیاست آمریکا در برابر تروریست‌ها انتقاد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.