×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
مسئولان پاسخگوی ورود کانتینری میوه قاچاق باشند

به گزارش “سیرجان خبر” عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مسئولان در زمینه قاچاق میوه خارجی توپ را در زمین هم نیندازند،گفت: عوامل قاچاق میوه باید شناسایی و تحویل مراجع قضایی شوند .

شهبازحسن پور بیگلری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  درباره قاچاق محصولات کشاورزی در آستانه  بازار شب عید،گفت:دلالان در آستانه شب عید قاچاق میوه  را  رقم زدند؛این امر در وهله اول زحمات طاقت فرسا کشاورزان  را که در گرما  و سرما به کاشت،داشت و برداشت محصول  پرداختند را از بین  می برد.

نماینده مردم سیرجان  و بردسیر درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان دولتی  در زمینه قاچاق میوه خارجی   توپ را  در زمین هم نیندازند،تصریح کرد:  ۴ ماه  حقوق  بازنشتگان  فولاد کشور را پرداخت  نکردیم   و این در حالی است که به جای اشتغال زایی باید شاهد ورود میوه های خارجی به کشور باشیم.

وی ادامه داد:موضوع قاچاق میوه خارجی قابل بخشودگی نیست و بطورحتم مجلس در این زمینه ورود خواهد کرد و این درحالی است که با قاچاق میوه  به کشور، ارز نیز از کشور خارج می شود که این امر با توجه به اینکه بسیاری از پروژه های  ما نیمه تمام مانده ؛نمی تواند برای اقتصاد ما خبر خوشی باشد.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه محاسبات مجلس با  بیان اینکه نگاه صادرات محور باید در عرصه کشاورزی جایگزین واردات شود، یادآورشد:برای ایجاد فرصت های اشتغال باید از واردات فاصله گرفت به سمت  صادرات  حرکت دهد؛چراکه یکی از معضلات اساسی جوانان  ما در کشور معضل بیکاری است که با تمرکز بر محور صادرات می توان فرصت های اشتغال بهینه  ایجاد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.