×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
مسئولین با نظارت جدی اقتصاد جامعه را کنترل کنند/ عمل به اقتصاد مقاومتی پیروزی نهایی را در مقابل استکبارخواهد داشت

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان امروز با اعلام این مطلب به سفر فرستاده رئیس جمهور فرانسه به ایران برای حفظ برجام اشاره کرد و گفت : خواسته این فرستاده این گونه بود که غنی سازی را متوقف کنید تا آمریکا برخی تحریم ها را تعلیق کند و این است پیام کشوری که می خواهد برجام را حفظ کند که باید گفت برجام هیچ خیری را برای ما نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی افزود : در مقابل جنگ اقتصادی دشمن خوب عمل شده است اما مقاومت و ایستادگی همه جانبه و عمل به اقتصاد مقاومتی در همه ابعاد نتیجه و پیروزی نهایی را در مقابل استکبارخواهد داشت و نباید به امید اروپا یا دیگران سرگرم شد و فرصت را در رسیدن به خودکفایی و انرژی هسته ای که حق مسلم ملت ایران است از دست داد.

وی از مسئولین خواست با نظارت جدی اقتصاد جامعه را کنترل کنند و گفت : برخی اقلام با قیمت های افسار گسیخته گران می شوند که باید ثبات قیمت در بازار اعمال شود.

خطیب جمعه سیرجان با تبریک میلاد امام هشتم حضرت امام رضا علیه السلام گفت : در حدیث مشهور سلسله الذهب به آن حضرت تاکید بر ولایت در کنار توحید است که با اثبات ولایت خط بطلان بر همه طاغوت ها کشیده شد و مبارزه با طاغوت درسی است که ائمه معصومین علیهم السلام به ویژه حضرت امام رضا به ما دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پرهیز از اشرافی گری، ساده زیستی و قاطعیت در برابر طاغوت را سیره امام هشتم عنوان کرد و گفت : آن حضرت بسیار روزه می گرفتند و کم می خوابیدند و هر ۳ روز یک ختم قرآن را داشتند و با غلامان و خدمتگزاران بر سر یک سفره غذا می خوردند و از یاد و ذکر خداوند هرگز غافل نمی شدند و مردم هم فریفته و جذب شخصیت والای ایشان می شدند تا اینکه در سال ۱۶۱ هجری قمری مظلومانه به دست طاغوت زمان یعنی مامون به شهادت رسیدند.

امام جمعه سیرجان به مناسبت های مختلف از جمله ۲۵ تیر ماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی ، ۲۶ تیرماه روز تاسیس شورای نگهبان ، ۲۷ تیرماه سال ۶۷ پذیرش قطعنامه ۵۹۸ پرداخت و گفت : دشمنان ۴۰ سال تحریم و توطئه کردند و بردشمنی خود اصرار داشتند اما این ملت با ایستادگی و مقاومت پیروز شد و امروز هم مقاوم و مستحکم می ایستیم تا به پیروزی نهایی که نزدیک است دست یابیم.

وی به روز عفاف و حجاب هم اشاره کرد و گفت : حجاب برای ملت ایران قبل از اسلام بوده است و اسلام هم بر حجاب عفت تاکید کرده و دستور داده است و دشمن در واقع بنادارد با بی بندو باری ، فساد و بی حجابی را ترویج دهد و از همه توان خود در این زمینه استفاده کرده است اما باید بدانیم که حجاب هیچ محدودیتی ندارد و بسیار بانوانی هستند درحجاب خود هم به تخصص های علمی و پزشکی ، علوم کامل و فقه فقاهت رسیدند
.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.