×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
مسئولین هیئت های مذهبی برای ایجاد نظم و امنیت انتظامی همکاری داشته باشند

به گزارش” سیرجان خبر “فرمانده انتظامی سیرجان ضمن عرض تسلیت ماه محرم و صفر گفت به فرموده امام راحل امروز ما هر چه داریم از ماه محرم و صفر است لذا قدر و منزلت والایی دارد و باید قدردان آن باشم.
وی با اشاره امنیت مقوله ای چند وجهی است که در سایه همدلی و همراهی مسئولین ، مشارکت شهروندان و تلاشهای نیروهای نظامی و انتظامی محقق شده است و تمام تلاشهای این فرماندهی کما فی السابق برای ایجاد امنیت عزاداران اندیشیده شده است.

سرهنگ ایران نژاد گفت فرهنگ عاشورا فرهنگی ناب است که شهدا ما با تاسی از اسوه شهیدان از درون مساجد، حسینیه و تکایا و هیات مذهبی بهره جسته و به این مقام نائل شدند.
وی گفت از مسئولین هیات مذهبی خواستاریم با مامورین انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت انتظامی ترافیکی،عدم آلودگی صوتی در برگزاری مراسم ، عدم ورود به مسائل واخی و خرافات و وهن آور در عزاداری، رعایت شئونات و شان ماه محرم ‌و مراعات حال بیماران و همسایگان در ساعات پایانی شب تاکید نمود.
فرمانده انتظامی در خاتمه از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولین هیات مذهبی در هفته جاری خبر داد که اطلاع رسانی آن متعاقبا از طریق اداره تبلیغات انجام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.