×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
مسیر راهپیمایی روز قدس در سیرجان اعلام شد

به گزارش“سیرجان خبر” در نشست هماهنگی روز قدس که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد؛ محل اجتماع مردم چهارراه رضوی (اشکذری) و مسیر حرکت از چهارراه رضوی به سمت چهاررراه موحدی ،خیابان شهید نصیری و چهارراه سپاه تعیین شد .

راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با  ۱۱  تیر ماه  از ساعت ۱۱ صبح با اجتماع مردم همیشه در صحنه سیرجان در چهارراه رضوی آغاز می شود.

در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان با اشاره به حضور پر رنگ مردم سیرجان در مناسبت ها و راهپیمایی ها گفت : حضور مردم سیرجان همیشه در راهپیمایی ها سرآمد بوده است و امسال نیز حماسه ی دیگری خواهند آفرید .

وی افزود : به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) روز قدس که تبلور استکبار ستیزی و مخالفت با رژیم غاصب صهیونیستی است باید هر سال پررنگ تر از سال قبل گرامی داشته شود .

امام جمعه سیرجان نیز با اشاره به حضور پرشور و نشاط مردم سیرجان در راهپیمایی های مختلف گفت : مردم همیشه پای کار بوده اند و حضور خوبی در این گونه مراسم ها داشته اند .

حسینی اظهار داشت : صهیونیسم غاصب سعی دارد با پیش کشیدن مسائل مختلف ذهن مردم را از موضوع قدس و اشغال فلسطین منحرف سازد و مثلث شوم آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی مسلمانان جهان را به جان هم انداخته است و حضور با شکوه مردم در روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه می تواند این نقشه شوم استکبار را نقش بر آب کند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.