×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
مقاومت گزینه پیشرفت کشور است

به گزارش”سیرجان خبر”امام جمعه ارزوئیه حجت الاسلام نصرالله پور در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: امروز از برخی قلم های مسموم، صدای مبارزه با مقاومت و مخالفت با مقاومت بلند میشود و منفعت عده ای در ذلت و تسلیم و کوتاه آمدن و سازش با شیاطین عالم است.

وی با بیان این موضوع که امام خمینی(ره) تندیس مقاومت در برابر ظالمان و زورگویان عالم بود عنوان کرد: در زیر سایه ولایت فقیه هیچ زمان جنگ طلبی نکردیم و هر جا ایستادیم نشان دادیم مقاومت گزینه ی پیشرفت کشور است.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور با بیان این موضوع که عده ای با ساده لوحی و خیانتگرانه گرا به دشمن می دهند و با عنوان موضوعاتی از قبیل اینکه تحریم ها اثر کرده است طمع دشمن را افزایش می دهند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم توطئه ها را بشناسند خاطرنشان کرد: امروز شناخت دشمنان داخلی و خارجی و دنباله های آمریکایی در ایران به دور از حاشیه سازی های مسئولین باید مورد توجه قرار گیرد و جدا کردن اقتصاد از نفت و بریدن دست مفسدان و دزدان بیت المال مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام  نصرالله پور افزود: مجلس آینده شورای اسلامی زمانی یک مجلس انقلابی، حزب الهی، جوان و کارآمد، بانشاط و در جهت رفع نیازهای مردم خواهد شد که با سفره های رنگارنگ شروع نشده باشد در این صورت کسانی که با صاحبان قدرت و با پول های بادآورده شان روی کار می آیند قطعا بعد از روی کار آمدن باید دست در جیب مردم کنند.

وی اظهارداشت: مجلس با افراد ساده زیست، انقلابی، با سابقه ی روشن یک مجلس انقلابی است ‌که می شود ریل حرکت دولت در مسیر انقلاب تا اهداف و آرمان های امام و انقلاب را به پیش ببرد.

نصرالله پور ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند آمریکا دچار افول موریانه ای شده است و امروز آمریکا رو به نابودی است و دارد از درون متلاشی میشود و حال بدنبال فریب افکار عمومی است تا فریب خوردگان را بار دیگر به میز مذاکره ی دیگر بکشاند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.