×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
ملت ایران اهل بصیرت و آماده مقابله با توطئه‌ها هستند/پیروزی انقلاب با اطاعت از رهبری و انسجام مردم بود/اصل انقلاب نگهداری از اسلام و ارزشهای دینی است

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه حوادث و اتفاقات اخیر برای ملت ایران و دشمنان درس‌هایی داشت که باید توجه کرد، اظهار داشت: هر توطئه و نقشه‌ای که دشمنان علیه این نظام می‌کشند، ملت ما با بصیرت خود آن را خنثی می‌کنند و حوادث اخیر به ملت ما درس داد که هیچگاه نباید برای دشمن فرصت‌سازی داد تا بتواند از این فرصت استفاده کند.

وی بیان داشت: از دیگر درس‌هایی که ملت ما گرفت، این بود که جهت‌گیری و موضع خصمانه دشمن بیشتر آشکار شد و شناخت این موضع بصیرت و آمادگی را بیشتر می‌کند، مردم ما قدر آرامش و امنیت را بیشتر دانستند و حاضر نیستند این صلابت و قدرت را که در گرو امنیت به وجود آمده با چیز دیگری عوض کنند.

حیدری افزود: دشمن هم پس از ناکامی فهمید، ملت ایران همچنان اهل بصیرت و آماده مقابله با توطئه‌ها هستند و با حضور در صحنه‌های مختلف اقتدار نظام اسلامی و انقلاب را به دست دارند، لذا دشمن شکست خورد و خود را باخت.

خطیب جمعه سیرجان با یادآوری ایام پیروزی انقلاب و اوج حضور مردم در راهپیمایی‌ها برای پیروزی انقلاب در سال ۵۷ گفت: این مردم همچنان حضور خود را حفظ کردند و پیروزی انقلاب با اطاعت از رهبری و انسجام مردم بود و دشمن امروز هم همان دشمن سال ۵۷ ملت ایران است و ملت ما این را می‌داند.

وی افزود: در همزمانی ایام‌الله دهه فجر و ایام فاطمیه باید مراقب بود که مبادا در جشن‌های این دهه، حرمت عزاداری‌ها و ارزش‌ها کمرنگ شود که اصل انقلاب ما هم نگهداری اسلام و ارزشهای دینی بوده و خواهد بود.

حیدری از مدیران ادارات و نهادها خواست با رعایت اصل تکریم ارباب رجوع بر کارمندان و مجموعه زیردست خود نظارت کافی داشته باشند و ادامه دهد: نکند که مدیری فقط در اداره ماشین امضاء و دستور باشد و در سوء‌مدیریت‌ها هم نظارت‌ها کمرنگ می‌شود و هم ارباب رجوع ناراضی از آن ارگان یا اداره خارج می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.