×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
ملت ایران با سلاح ایستادگی و مقاومت، آمریکا و دشمنان نظام اسلامی را شکست داده اند

به گزارش”سیرجان خبر”امام جمعه شهرستان سیرجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با استناد و اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهارداشت: آمریکا اقتدار خود را از دست داده و با ظلم و جنایت خود به افول و غروب خود نزدیک شده است و در بحث به صفر رساندن صادرات نفت جمهوری اسلامی ایران کاری از پیش نمی برد و ناکام خواهد ماند.

حجت الاسلام سیدمحمود حسینی افزود: همانطور که رهبری فرمودند، آمریکا در همه برنامه ها و توطئه هایی که علیه نظام اسلامی و ملت ایران داشته شکست خورده و ناکام مانده است و امروز هم ابزار قدرت در صدور نفت به دست ما است و تنگه هرمز را در اختیار داریم که در صورت لزوم، از صدور نفت عربستان هم می توانیم جلوگیری کنیم. وی افزود: ملت ایران با سلاح ایستادگی و مقاومت، آمریکا و دشمنان نظام اسلامی را شکست داده اند و این دشمنان نیز می دانند دوران تسلط و ظلم بر ملتها پایان یافته و راهی به جز همراهی با ملت ها و پایان دادن بر ظلم و ستم و خروج از منطقه ندارند.

خطیب جمعه سیرجان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در کشور سریلانکا که منجر به کشته شدن بیش از ۳۰۰ نفر شد ، اعدام و گردن زدن ۳۷ نفر از انقلابیون شیعه و سنی را توسط آل سعود محکوم کرد و این جنایات را زمینه ساز قیام همگانی علیه حاکمان عربستان و سقوط و نابودی خاندان آل سعود عنوان کرد.

حجت الاسلام حسینی همچنین انتصاب سردار سلامی را به فرماندهی کل سپاه تبریک گفت و او را فرماندهی شجاع و موفق در پیشبرد اهداف نظام اسلامی عنوان کرد.

وی همچنین قهرمانی تیم کشتی کشور در مسابقات جهانی و صعود دو تیم فوتبال گل گهر به لیگ برتر کشور و تیم آرمان گهر سیرجان را به تیم لیگ دسته یک کشور تبریک گفت و این موفقیت ها را مرهون خود باوری جوانان دانست.

امام جمعه سیرجان به مناسبت های مختلف هفته نیز از جمله آغاز هفته تکریم از مساجد اشاره کرد و تنظیف و نظافت مساجد را از دستورات دین اسلام دانست و گفت: در این دهه برای ورود به ماه مبارک رمضان تمامی مساجد شهرستان غبارروبی خواهند شد و مردم در این اقدام نقش خود را ایفا می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.