×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
همایش دانش آموزی سفیران سلامت شهرستان سیرجان برگزار شد

به گزارش سرویس اجتماعی”سیرجان خبر”همزمان با هفته سلامت همایش دانش آموزی سفیران سلامت شهرستان سیرجان در سالن حکمت شبکه بهداشت برگزار شد.

اکبر محیاپوردر این همایش ضمن یادآوری ۷اردیبهشت بعنوان روز جهانی بهداشت گفت:برای هفته سلامت برنامه های ویژه ای درنظر گرفته شده است چرا که در آموزه های دینی ما بر اهمیت بهداشت و اطلاع رسانی آن سفارش فراوان شده است و بر همین اساس دستگاه تعلیم و تربیت ،بهداشت و سلامت دانش آموزان را با برنامه ریزی هایی در اولویت قرار داده است.

محیاپور با بیان اینکه سلامت جسم و روان یکی از شش ساحت سند تحول است،گفت:تعامل با دستگاه های برون سازمانی در راستای ارتقا بهداشت مدارس و سلامت دانش آموزان بعنوان وظیفه همگانی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه سفیران سلامت در تمامی پایه های تحصیلی حضور دارند، گفت:نزدیک به ۱۶درصد دانش آموزان شهرستان یعنی ۸هزار ۶۰۰ سفیر سلامت در مدارس فعال هستند.

مدیر آموزش و پرورش بالا بردن سواد بهداشتی و بالا بردن ارتقای سلامت دانش آموزان را از اهداف همایش عنوان کرد وافزود:با اجرایی شدن طرح های نظیر سفیران سلامت ، مراقبت از آسیب های اجتماعی و … در آموزش و پرورش می توان به نظام سلامت کشور کمک شایانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.