×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
نفوذ آخرین حربه دشمن برای ضربه زدن بر پیکره نظام است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان سیرجان اظهار داشت: نفوذ آخرین حربه دشمن برای ضربه زدن بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی است و زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که دشمن خلع سلاح شده باشد.

وی گفت: در سال های اخیر مقام معظم رهبری در مساله نفوذ تاکید دارند و نفوذ به عنوان یک تاکتیک استفاده نمی شود بلکه به عنوان یک استراتژی مورد استفاده قرار می گیرد و امروز نفوذ استراتژی دشمن است و دشمنان در طی این سال ها تمام حربه های خود را جهت براندازی نظام از ترور شخصیت مهم کشوری ومردم عادی تا تحریم های اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بستند.

نقدی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن اذعان داشت: دشمن، جنگ فرهنگی را در ابعاد گسترده علیه کشور ایران به راه انداخته است، تهاجمی فرهنگی که در طول تاریخ علیه هیچ کشوری صورت نگرفته است و ۱۷۶ کانال تلویزیونی و ۸۰ کانال رادیویی فارسی زبان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مواد مخدر توطئه استکبار است، مواد مخدر در ایران ارزان ترین نرخ را دارد و مشروبات الکی تنها کالای قاچاق بیمه شده به داخل مرزهای ایران است و سود بسیار اندک وارد کنندگان مواد مخدر حاکی از آن است که دشمنان برای جمهوری اسلامی نقشه کشیده اند.

وی خاطرنشان کرد: تکنولوژی در کشور ایران تحریم است ولی بروز ترین گوشی های تلفن های همراه همزمان با ورود به بازارهای اروپایی در اختیار جوانان ما قرار می گیرد و دشمن برنامه ریزی گسترده جهت تخریب اخلاق و معنویت جوانان را دارد و می خواهد که مردم در اختیار مقاصد شوم آنان قرار گیرند.

سردار نقدی تاکید کرد :در سال ۸۷ یک فتنه ایجاد کردند و باز در سال ۸۸ با همکاری تعدادی از سران سرشناس تبانی و سران غرب نیز به صورت تمام قد از آنان حمایت کردند و با هوشیاری مردم و رهبری ولایت فقیه این توطئه خنثی شد و دشمنان شکست را پذیرفتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مشکلات اقتصادی کشورهای غربی گفت: غربی ها تمام ارکانشان در حال سقوط است و بدهی های خارجی دولت آمریکا به ۲۰ هزار میلیارد دلار می رسد و این بدهی های اقتصادی شامل تمام کشورهای اروپایی نیز می شود که در آستانه ورشکستگی قرار دارند و با سرقت نفت منطقه در لیبی و عربستان ۲۰۰ میلیارد ذخایر نفتی به جیب دولت آمریکا رفت.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به سرعت در حال پیشرفت در کشورهای منطقه است و عملا تا سال ۲۰۲۵ دیگر هیچ اثری از اسرائیل نخواهد ماند و امروز دشمن بسیار وحشت زده از بیداری مردم در منطقه است و ما پیشروی هایی در عمق دشمن داریم و تا ۶۰ سال آینده تمامی کشورهای اروپایی نیز مسلمان هستند.

نقدی با اشاره به برخی مصادیق نفوذ گفت: دشمنان به این نتیجه رسیدند که با برنامه های دراز مدت جز شکست چیزی عایدشان نمی شود و از راه تهاجم اقتصادی و تحریم، قصد فشار به مردم را داشتند و برنامه شش ماهه برای این کار در نظر گرفته بودند ولی شش سال از آن روزها می گذرد.

وی اذعان داشت: در نفوذ می خواهند باور ما را عوض کنند و راه پیشرفت و رشد اقتصادی را در گرو دوستی با آمریکا می دانند، در طول ۱۰ سال گذشته هیچ فیلم ایرانی به جشنواره کن راه نیافته است که به یکباره یک فیلم ایرانی برنده جایزه کن می شود.

نقدی در خصوص دوستی با آمریکا اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا در ایام نوروز پیام تبریک عید برای مردم ایران می فرستد و پیشرفت علم، رونق اقتصادی و اشتغال را در گرو دوستی با دولت آمریکا می داند و جیسون رضائیان جاسوس دولت آمریکا که در ایران دستگیر شد؛ از طریق نفوذ، اطلاعاتی را به کشورهای غربی داد و کشور آمریکا نیز در قبال بازپس گیری رضائیان پول های بلوکه شده سال ۵۸ ایران را که میلیاردها دلار می شد به ایران برگرداند و این کار در رابطه با برجام نبود و در قبال آزادی جیسون رضائیان بود.

وی گفت: امروز نفوذی ها دوستی با دولت آمریکا را به مردم القا می کنند، همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند: من به این مذاکرات خوش بین نیستم و آمریکایی ها عهد شکن و بدعهد هستند، آقایان بروند و مذاکره کنند، اما فریب دشمن را نخورند و ایران طبق برجام به تعهدات خود عمل کرد و بزرگترین دستاورد برجام عمل نکردن آمریکا به تعهداتش است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: آمریکا تمامی استقلال ما را می خواهد و کسانی که قراردادهای نفتی را تنظیم می کنند باید با دقت و حساسیت بالا عمل کنند و نباید به اعتماد طرفین قوانین و قراردها تنظیم و به امضا برسد، چون عوامل نفوذی منتظر فرصت برای ضربه زدن هستند.

وی در خصوص لایحه کنوانسیون حمایت از کودکان گفت: کنوانسیون حمایت از کودکان که بسیاری از کشورها به آن نپیوسته اند و به صورت اختیاری و اجبار است، اما دولت به این کنوانسیون پیوسته است و در شرع اسلام گفته شده است که بر زن و مرد واجب است برای مقابله با تهاجم ایستادگی کنند و این مخالف شرع اسلام است که این کار نفوذی ها است.

نقدی در خصوص روابط با آمریکا برای بهبود وضعیت معیشت مردم اظهار داشت: ایران ۵۰ سال سابقه دوستی با آمریکا دارد و مستشاران آمریکایی در همه دستگاه های دولت ایران در زمان حکومت پهلوی حضور داشتند و مردم ایران در بدترین شرایط اقتصادی بسر می بردند و آمریکایی ها ۶ میلیون بشکه نفت ایران را به غارت بردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذغان داشت: نتیجه دوستی با آمریکا در کشورهای ترکیه و عربستان را می توان به خوبی مشاهده کرد که با اوضاع اقتصادی بسیار بد روبرو و درگیر جنگ و کودتا هستند و وابستگی بیشتر به آمریکا، این کشورها را ناامن تر و آشفته کرده است.

وی در پایان اظهار داشت: ابتذال را به اسم موسیقی ترویج می کنند و بعضی ندانسته از آن دفاع می کنند و به ایجاد جوسازی و شایعه پراکنی در فضای مجازی می پردازند، امروز حلقه های صالحین در فضایی آرام می توانند با این گونه ناهنجاری ها و بدحجابی ها برخورد کنند و باید حلقه های صالحین عمق داده شود و از نظر کمیت و کیفیت تقویت شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.