×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
نماز عید سعید فطر در سیرجان اقامه شد/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس عکس“سیرجان خبر” مردم سیرجان نماز عید سعید فطر را در مصلای شهرستان به امامت حجت الاسلام سید محمود حسینی؛ امام جمعه سیرجان و با شکوه خاص اقامه کردند.

حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز عید سعید فطر شهر سیرجان افزود: ایجاد تفرقه کار دشمن در مقابله با نظام اسلامی است و هر کجا دشمن اختلاف ببیند نفوذ می کند و به اهدافش می رسد.
وی با اشاره به تلاش آمریکا در جبران شکست برنامه هایش در منطقه و پرورش تروریست ها اظهار کرد: مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) اولویت سردمداران این کشور است و آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز که منادی اسلام ناب محمدی (ص) است، توطئه و مقابله با نظام اسلامی را با روش های مختلف از جمله حمله نظامی، تهدید و تحریم ها آغاز کرد و این مستکبر عالم هر چه می توانست علیه کشور و نظام ما انجام داد و امروز دشمن شکست خورده ای است که برای جبران ناکامی خود برنامه توطئه، تفرقه و تشتت دارد.
حسینی با تاکید بر حفظ و نگهداری فیوضات به دست آمده از ماه رمضان گفت: امید است جلسات تلاوت قرآن، حضور در مساجد و نمازهای اول وقت همانند ماه میهمانی خدا ادامه داشته باشد و تقوای همیشگی بتواند جامعه اسلامی را به سر منزل مقصود و مسیر اسلام ناب محمدی (ص) برساند.
امام جمعه سیرجان در پایان از مردم همیشه در صحنه ایران و سیرجان به دلیل حضور در مراسم روز قدس، برنامه های مذهبی و نماز عید فطر قدردانی کرد و این حضور را موجب پیروزی ملت ایران بر دشمنان دانست و گفت: امنیت مهمترین سرمایه برای حضور مردم در صحنه است.

خبرنگار:هانیه درویش زاده  عکس:محمدعلی لری همسریشی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.