×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
هدف دشمن تضعیف نظام اسلامی با تحریم هاست/اقتصاد مقاومتی موجب پیشرفت نظام اسلامی است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به نامگذاری سال جدید در مورد اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: تهدید دشمن هنوز هم تحریم‌هاست و با اقدام در مورد اقتصاد مقاومتی توسط دولت و همکاری مردم می‌توان این روزنه امید را از آمریکا گرفت.

وی افزود: اگر چه این امید از دشمن گرفته شده و می‌دانند تحریم‌ها برای ایران به فرصت تبدیل شده است، اما باز هم فکر بر تضعیف نظام اسلامی با تحریم را دارند و تنها راه مقابله با آن اقدام در اقتصاد مقاومتی است.

حیدری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حرم رضوی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران از قدرت‌ها نمی‌ترسد، بی‌اعتمادی به خود تمام و اکنون به ما می‌توانیم تبدیل شده و حکومت هم مردمی شده است.

امام جمعه موقت سیرجان اضافه کرد: دشمنی‌های آمریکا با تبلیغات، نفوذ و تحریم علیه ملت ما پس از انقلاب آغاز شد و ادامه یافت، اما با کمک و همبستگی ملت تبلیغات با تقویت بنیه اعتقادی و مذهبی مردم تاثیری نگذاشت و موفق نشدند، نفوذ هم با بصیرت مردمی دشمن پاسخش را گرفت و راه حل تحریم‌ها هم در اقتصاد مقاومتی است.

وی، نگاه به درون و ظرفیت کشور و ملت را موجب پیشرفت نظام اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: کسی که می‌تواند موشک با برد دقیق تا ۲ هزار کیلومتر را در شرایط تحریم تولید کند، می‌تواند در اقتصاد هم دشمن را شکست دهد، پس ملت ما و فرزندان برومند کشور قدرت غلبه بر دشمنان را در تحریم هم دارند، لذا نگاه به ظرفیت‌های خود استقلال را تضمین می‌کند.

حیدری با اشاره به عملیات تروریستی در بروکسل گفت: نظام اسلامی و ملت ایران عملیات تروریستی را محکوم می‌کند و بر حذف تروریست از جهان تاکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدت‌های طولانی است که مردم سوریه، لبنان، عراق، یمن و بحرین در آتش تروریست کشته شدند و سوختند.

حیدری ادامه داد: این آتشی است که اروپایی‌ها و غربی‌ها در شعله‌ور شدنش سکوت کردند و امروزه ذره‌ای از سوختنش را دیدند.

امام جمعه موقت سیرجان با تبریک ۱۲ فروردین و سال جدید به مردم گفت: همدلی و همراهی موجب اتحاد و قدرتمان در برابر دشمنان می‌شود و روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است.

حیدری تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با رای مردم جایگزین نظام طاغوتی و شاهنشاهی شد و امروز هم این نظام که در هر رکن حکومتش مردم نقش دارند، اما استکبار و آمریکا آن را ناقض حقوق بشر می‌دانند.

وی افزود: آیا رژیم‌های دست نشانده‌ای مانند عربستان که حتی یک رای‌گیری هم ندارند و با زور بر مردم حاکمیت دارند و هر جنایت و کشتاری را انجام می‌دهند، ناقض حقوق بشر نیستند، این مسئله جای تامل برای وجدان‌های بیدار جهانی دارد.

امام جمعه موقت سیرجان در پایان با تشریح خسارات و تلفات جاده‌ای به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مردم گفت‌: هر فوتی در تصادفات اعم از بازماندگان یا بی‌سرپرست شدن خانواده‌ها، هزینه‌های گزافی را به دنبال دارد که می‌توان با رعایت قوانین این خسارات را کاهش داد و به صفر رساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.