×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
هدف فتنه ۸۸ ضربه زدن به اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود/ حضور گسترده مردم در ۹ دی تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب بود

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی ریاست حوزه مدیریت سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در مراسم گرامیداشت ۹ دی در سیرجان اظهار داشت:اهمیت ۹دی بخاطر این است که باید در جریان حماسه ۹ دی روشنگری کنیم و موظف هستیم به نسل سوم و چهارم انقلاب توضیح بدهیم که ۹ دی، فتنه و بصیرت چیست.

وی اذعان داشت: اهمیت غدیر برای مقام امامت و ولایت است که انتخاب امیرالمونین(ع) انتخاب پیامبر نبود بلکه انتخاب خداوند بود و غدیر و ولایت امیرالمونین(ع) در متن قرآن آمده است.

طباطبایی در خصوص اهمیت ۲۲ بهمن اظهار داشت: اهمیت ۲۲ بهمن برای این است که روز پیروزی انقلاب است و این انقلاب که امروز ما خادم آن هستیم برگرفته از خون شهدا است که امروزه اثرش در دنیا را شاهد هستیم.

وی در خصوص انتخابات سال ۸۸ اذعان داشت:در سال ۸۸ انتخابات شکل گرفت و عده ای مخالفت کردند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با مسئولین ستادهای انتخاباتی اتمام حجت کردند و وقتی از نظر قانونی به بن بست خوردند شعار تقلب سر دادند و این حرف دشمنان انقلاب بود.

ریاست حوزه مدیریت سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در خصوص اتفاقات فتنه ۸۸ اظهار داشت: در فتنه ۸۸ بستر را برای حضور عده ای که از نوع خودشان بودند فراهم و در روز قدس و در ماه رمضان اقدام به روزه خواری کردند که خطیب جمعه هم اعتراضی نکرد و در قبال این حرکت سکوت کرد و با برنامه های حساب شده سفارت خانه های خارجی قصد این را داشتند که اصل انقلاب را زیر سوال ببرند که به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و خون شهدا اهانت کردند که در روز عاشورا پرچم امام حسین(ع)، عکس امام خمینی (ره) و قرآن کریم را آتش زدند.

وی گفت:سکوت برخی باعث شد که دشمنان طمع کنند و وارد میدان شوند و در دوران فتنه دلسوزان انقلاب در میدان بودند و هر کس به فکر منافع خود بود در خانه بود و این دلسوزان نظام به صحنه آمدند و در مقابل فتنه ایستادند که باعث شکل گیری حماسه ۹ دی شد.

طباطبایی اظهار داشت: در ۹ دی مردم خودجوش در صحنه حاضر شدند و پیام ۹ دی این بود که مردم رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند و از فتنه و فتنه گر برائت می جویند و مردم در ۹ دی تودهنی به دشمنان واقعی نظام جمهوری اسلامی زدند.

وی در خصوص فتنه ۸۸ اذعان داشت:ر فتنه ۸۸ فقط اعتراض نبود بلکه جنگ و حمایت همه جانبه دشمنان از فتنه گران بود که هدف فتنه ۸۸ ضربه زدن به اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود و خواص جاه طلب که به دنبال کمرنگ کردن فتنه ۸۸ هستند و به حرف رهبری گوش نمی دهند با تودهنی مردم روبرو می شوند و امروز این نظام اقتدار پیدا کرده است و مقتدر ترین نظام در دنیا جمهوری اسلامی است.

ریاست حوزه مدیریت سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت:رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاوتی را مطرح می کنند که اقتصاد مقاومتی اقتدار قتصادی می آورد چرا رهبر معظم انقلاب با مذاکره با آمریکا مخالف کرده اند چون این مذاکره با اقتدار سیاسی این نظام در تضاد است و در برجام نیز مذاکره کردیم اما بدان معنا نیست که به اقتدار سیاسی کشور ضربه بزند و تمام عزت مردم ایران این است که روی پای خود ایستاده اند و در دوران تحریم ها پیشرفت کرده اند.

وی در پایان افزود: امروزه در دنیا دو قدرت وجود دارد یکی آمریکا و هم پیمانانش و طرف دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نظام جمهوری اسلامی قدرت منطقه است و رهبر معظم انقلاب رهبر جهان اسلام است و اگر دشمنان فتنه ای را طراحی کند آن چنان سیلی محکمی از مردم ایران خواهند خورد که هیچ گاه بلند نخواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.