×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
هر اقدام خصمانه علیه این ملت و نظام بی پاسخ نخواهد ماند/ مسئولان به مطالبات دانشجویان توجه کنند


به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نماز با اعلام این مطلب حادثه تروریستی در چابهار را محکوم کرد وگفت : عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی و شکست ناپذیری ملت ایران را دشمنان هم باید به آن توجه کنند و از واقعیت ها نگریزند و بدانند هر اقدام خصمانه علیه این ملت و نظام بی پاسخ نخواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی افزود: یک حادثه تروریستی کور که طراحی شده است به جز اینکه عزم و اتحاد ملت ایران در مقابل استکبار جهانی بیشتر کند هیچ نتیجه ای برای طراحان نقشه های تروریستی ندارد و باید بدانند پیروزی از آن ملت ایران و شکست و روسیاهی از امریکا ومزدورانش خواهد داشت .

وی گفت : مردم با بصیرت ایران به شیطنت های داخلی و خارجی توجه نمی کنند و حمله به ارزش های دینی هم که هرروز به بهانه ای در رسانه های غربی مطرح می شود کاری از پیش نمی برد و پاسخ هر اقدام خصمانه دشمن داده می شود.

خطیب جمعه سیرجان با گرامیداشت روز دانشجوو تبریک این روز به همه دانشجویان و اساتید افزود: ایستادگی در برابر ظلم امریکا و شهادت جمعی از دانشجویان در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ نشان از استکبار ستیری قشر جوان این ملت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت : دانشجویان ما در قبل از پیروزی انقلاب برای رهایی این ملت از ظلم و ستم و همچنین در دوران دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ایستادند و این قشر شهید داده امروز هم حافظ خون همرزمان خود در دفاع از ارزش ها و نظام اسلامی است.

وی به مسئولین هم توصیه کرد امروزه مطالبات دانشجویان را خوب توجه کنند و به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم اقدام جدی و عاجل داشته باشند و ازانتقاد سازنده و مطالبات به حق آنان استقبال کنند تا بهتر و بیشتر بتوانند خدمت صادقانه داشته باشند.

امام جمعه سیرجان سکوت جامعه بین المللی در کشتار مردم یمن و ظلم و جنایات بی حد و حصر آل سعود و صهیونیست ها را در این کشورمحکوم کرد و گفت : انتقام خداوند قطعی و حتمی است و ظالمان به سزای اعمال خود می رسند و بدانند هلاکت و نابودی ستمگران به زودی محقق می شود.

خطیب جمعه سیرجان روز معلولین را یاد آورشد و گفت : این قشرمعلولیت دارد اما محدودیت هرگز، و آنچه مهم است که باید مسئولین توجه کافی و لازم را به آنان داشته باشند و مشکلات آنان بدون درنگ حل شود و همین معلولان دارای رتبه های علمی ، ورزشی و هنری متعدد هستند که خیلی ازافراد سالم به آن نمی رسند.

امام جمعه سیرجان به اجلاس سراسری نماز و پیام کوتاه مقام معظم رهبری هم اشاره کرد و گفت : همانطور که معظم له عنوان فرمودند خشوع و خضوع در نماز جامعه را اصلاح می کند و ترویج نماز هم همگانی باشد و باید نمازخانه های مدارس که برای جوانان است مورد توجه قراگیرند و توجه قشر جوان به نماز تضمین سلامتی جامعه در آینده را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در خطبه اول به مبحث انتخاب انسان در راه های زندگی بر اساس آیات قرآن پرداخت و گفت : دوراه برای انتخاب وجود دارد که یکی راه خداوند است و متمسکین به این راه سعادتمند دنیا و آخرت هستند ودوم راه شیطان هست و نمی توانیم با پیروی از هوی و هوس و شیطان به سعادت انسانی دست پیدا کنیم و در این راه انحرافات متعدد وجود دارد که گرفتار می شویم و انتخاب با افراد است و هرفرد اگر کورکورانه تقلید کند قطعا دچار اشتباه و گمراهی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.