×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
همایش اقتدار “بسیجیان سیرجان” برگزار شد 

به گزارش سیرجان خبر؛ همایش بزرگ اقتدار بسیجیان صبح امروز با اجتماع پرشور بسیجیان شهرستان سیرجان و با حضور مسئولان ارشدشهرستانی در سالن امام علی (ع) برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان در این مراسم، اظهار کرد: بسیج از ملت و ملت از بسیج جدا نیست و بسیج پاره تن مردم است و این رمز شکست ناپذیری ملت بزرگ ایران است.


سرهنگ پاسدار علی دستوری اذعان کرد: بسیج علاوه بر عرصه امنیت نظامی و دفاعی در موضوعات علمی، اقتصادی،فرهنگی،سیاسی، اجتماعی، سایبری و زیست محیطی، سازندگی و محرومیت زدائی نقش بسیار ارزنده ای را ایفا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان بیان کرد: بسیج هر کجا نیازی احساس کند با قاطعیت و قدرت برای خدمت به مردم حاضر خواهد شد.

گفتنی است صبح امروز همزمان با روز بسیج مستضعفین، همایش دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار گردید که همزمان ۵ میلیون نفر از بسیجیان سراسر کشور به صورت مجازی و با ارتباط مستقیم در این همایش شرکت کردند.

در شهرستان سیرجان نیز مسئولان شهرستانی به همراه بسیجیان و آحاد مردم انقلابی فرصتی برایشان فراهم شد تا بتوانند به صورت همزمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار داشته و سخنان ایشان را استماع کنند.

عکس: مصطفی زیدآبادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.