×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
همایش دانشجویان و روحانیون سیرجانی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش “سیرجان خبر”همایش طلاب علوم دینی، روحانیون و دانشجویان شهرستان سیرجان امروز با هدف تلاش در رسیدن به بیانیه گام دوم انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری به همراه با بیانیه و برنامه‌های فرهنگی برگزار شد.

امام جمعه سیرجان در این همایش  این بیانیه را خودباوری ملت ایران به ویژه جوانان عنوان کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان از فروپاشی نظام و انقلاب ملت ایران حرف می‌زنند رهبری معظم انقلاب درباره چهل سال آینده انقلاب بیان روشنی دارند و این به معنای مسیر پیش رو یک نقشه راه روشن در اختیار ملت عزیز و جوانان برومند نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی افزود: در پیام گام دوم انقلاب، آینده ترسیم شده است و مسئله صبر انقلابی، فساد ستیزی در درون، عزت همراه با حکمت از موضوعات طرح شده در این بیانیه است و آن اینکه انقلابی‌تر بمانیم، بیشتر پیشرفت کنیم.

وی افزود: دشمن امروز از جهاد علمی جوانان می‌ترسد و همیشه هم نسل جوان را نشانه می‌رود اما علی‌رغم همه توطئه‌ها ما دارای نسل جوانی پویا، فعال و انقلابی هستیم که در مسیر انقلاب نظام اسلامی را به جایگاه و اقتدار بیشتر و والاتر می‌رساند.

در این همایش بیانیه مراکز آموزش عالی ارائه و قرائت شد که در آن آمده است دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سیرجان با برخورداری از ظرفیت بالای علمی و پژوهشی، جوانان برومند و با انگیزه و امکانات مناسب عزم خویش را جزم‌تر از گذشته برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و به ویژه مواردی که مستقیما مخاطبانش دانشگاهیان و فرهنگیان هستند به کار خواهد بست.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: خداوند بزرگ را شاکریم که در دریای پرآشوب جهان معاصر مردی از تبار علی (ع)، خردمند، تیزبین و با صلابت سکاندار سفینه انقلاب است تا با دلی استوار در سایه زعامتش در ساحل نجات حکومت حضرت مهدی (ع)ج ماوا بگیریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.