×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
همه برنامه‌های استکبار جهانی مقابله با نظام اسلامی است/ سکوت جامعه بین‌المللی و حقوق بشر در کشتار مسلمانان میانمار محکوم است

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: همه برنامه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مقابله با نظام اسلامی است و امروز دفاع تمام قد آمریکا از داعش و منافقان و تربیت و حفظ این تروریست‌ها با هدف شکست جمهوری اسلامی رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما دفاع از مظلوم و ایستادگی مقابل ظالم و استقامت تا محو ظالم است، شایسته سالاری و آینده‌نگری را از دیگر پیام‌های غدیر عنوان کرد و افزود: پیوند نبوت و امامت و دوام رسالت پیامبر هم از مهمترین پیام‌های غدیر است.

حسینی با اشاره به پایان عمر داعش در منطقه گفت: دشمن آرام ننشسته و کودک‌کشی‌ها، جنایات علیه مسلمانان در میانمارو کوچ اجباری آنان، مطرح کردن بحث استقلال کردستان عراق، فشار بر جمهوری اسلامی ایران و حمایت از صهیونیست‌ها از توطئه‌های مستمر و جدید علیه ملت ایران است که وظیفه همه ما استمرار در مقاومت و مقابله با مستکبران و آمریکا است.

خطیب جمعه سیرجان سکوت جامعه بین‌المللی و حقوق بشر را در کشتار مسلمانان میانمار و ظلم به مردم بی‌دفاع یمن محکوم کرد و گفت: مدافعان حقوق بشر باید جلوی این همه ظلم و جنایات را بگیرند و پاسخگوی جامعه جهانی دراحقاق حقوق بشر باشند.

وی با تبریک عید غدیر و سالروز ولادت امام کاظم (ع)  بر سبک زندگی علوی تاکید کرد و بیان داشت: فرهنگ علوی نجات‌بخش جامعه جهانی است و امروزه وظیفه ما مسلمانان پیروی از نهج‌البلاغه بعد از قرآن کریم است و این کتاب نقش مهمی در ایجاد زندگی علوی در جامعه دارد و باید در کنار قرآن کریم مطالعه و در جامعه اجرایی شود.

امام جمعه سیرجان به شوراهای اسلامی شهرستان اعم از شهرها و بخش‌ها و به ویژه شهرسیرجان تاکید کرد و گفت: به دوراز جناح‌بندی‌های سیاسی و با سرعت و دقت در انتخاب شهردار اقدام کنند و تمام هدفشان هم خدمت به مردم باشد و در این زمینه تعلل و سهل‌انگاری و اختلاف نداشته باشند تا مسیر برای خدمت بیشتر به مردم باز باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.