×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
همه دوربین های ترافیکی سطح شهر فعال است/مرکز دوم تعویض پلاک بزودی راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در نشست خبری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز گفت: در ابتدای سال ۹۵ طرح امنیتی بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام شد در بحث امنیت تعطیلات نوروزی و در این بازه زمانی کوتاه مدت بحث کنترل ارازل و اوباش و اتباع بیگانه را داشتیم و پلیس به صورت گشت های نامحسوس و محسوس در سطح پارکهای شهرستان حضور داشت که امنیت مسافران تامین شود.

وی اظهار کرد: امسال حضور مسافر بی اندازه بود، دوستان در پلیس راه با همکاری همه نهاد های شهرستان در محور ها حضور داشتند و خوشبختانه هیچگونه ناامنی در محور های حوزه سیرجان نداشتیم.

 

وی بیان کرد: مرکز فوریت های پلسی ماموریت ۱۱۰ در بحث نزاع و یا موارد شبیه آن باید حضور فعال داشته باشد، اما در برخی از موارد سطحی شهروندان با مرکز فوریت تماس می گیرند؛ موضوعاتی که می توان حتی با کمی صعه صدر و راهنمایی، آن مشکل را حل کرد؛ گشتی های ناجا نیز در سطح شهر جانمایی شده و امنیت شهری را رصد می کنند.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته دو باند مواد مخدر با رصد اطلاعاتی نزدیک ۵۷۴ کیلو از یک باند و قسمت دیگر محموله در استان فارس کشف شد، همچنین در کشفیات محموله دیگری با تعقیب و گریز و تیر اندازی متوقف شد.

ایران نژاد با اشاره به معضل ترافیک در سیرجان گفت: در بحث فرهنگ سازی ترافیک اگر ما بتوانیم کاری انجام دهیم که مردم به حق خود قانع باشند بسیاری از معضلات شهر کم خواهد شد، ما در همه جا به هم تعارف می کنیم اما متاسفانه در رانندگی به هم تعارف نمی کنیم.

فرمانده انتظامی سیرجان افزود: دوربین های کنترل ترافیک زیر نظر فاوای شهرداری است و این دوربین ها بصورت الکترونیکی در حال انجام است و در حال حاضر همه دوربین ها در سطح شهر فعال است و توسط پلیس رصد می شوند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: برنامه زمانبندی شده در خصوص طرح های امنیتی داریم و این طرح ها بصورت مخفی و علنی انجام می شوند که مهم ترین موضوع شهرستان هم باید تلاش بین همکاران و تعامل بین مسئولان باشد و زمانی ما می توانیم امنیت حاکم بر شهر را داشته باشیم که مجرم از چرخه جرم حذف شود.

ایران نژاد با اشاره به کمبود مرکز تعویض پلاک گفت: یک مرکز تعویض پلاک در سیرجان فعال است و شعبه دوم آن نیز توسط فردی در حال پیگیری است و اگر امکانات و شرایط فراهم شود تا یک ماه آینده راه اندازی خواهد شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.