×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024
همه نمایندگان باید هدفشان خدمت به مردم و پیشرفت کشور باشد

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: همه نمایندگان باید هدفشان خدمت به مردم و پیشرفت کشور و مقابله با مداخلات بیگانگان باشد.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: مسئولیت امروز سنگین است چون ملت ما مانند همیشه به وظیفه خود که حضور گسترده در انتخابات بود خوب عمل کردند و مسئولان و منتخبان باید وظیفه را در خدمت بیشتر به مردم سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ساده زیستی، پاک‌دستی، حضور پیوسته در جایگاه مسئولیت، ایستادگی شجاعانه در مقابل مداخلات بیگانگان در امور داخلی نظام، برنامه برای عزت و پیشرفت مملکت و ملت ایران را از وظایف مسئولان و نمایندگان ملت عنوان کرد.

حسینی گفت: امروز هر کس هم که به صحنه رقابت آمد و با نیت خدمت وارد شد اما انتخاب هم نشد پیروز از آزمون بزرگ الهی بیرون آمده است چراکه صحنه رقابت اقتدار ملت ایران و نظام اسلامی را فراهم کرد و مهم خدمت به نظام و اسلام است.

وی تقسیمات و اختلافات سیاسی را بر اساس سلائق شخصی دانست و عنوان کرد: اینها نباید موجب اختلاف شود و امروز همه ما تابع ولایت و متحد هستیم و نمایندگان ولایی چه در مجلس خبرگان یا شورای اسلامی اکثریت قاطع هستند.

حسینی افزود: آنهایی که دنبال این کشمکش‌های سلیقه‌ای هستند باید بدانند اینها سفره‌ای از مردم رنگین نمی‌کند و دردی را دوا یا مشکلی را برطرف نمی‌کند و اگر هم امروزه با گذشتن از حق‌الناس ورود به مسئولیتی دارند باید توبه کنند و بدانند فقط سرلوحه کار خدمت به مردم و حفظ نظام اسلامی و اقتدار ملت ایران است.

خطیب جمعه سیرجان با انتقاد از عمل نکردن آمریکا به تعهداتش به صورت آشکار و علنی در لغو تحریم‌ها و برنامه برجام عنوان کرد: هیچ‌گاه آمریکا و نظام مستکبری آن قابل اعتماد نبوده و نیستند و باید مسئولان و دولت از ظرفیت‌ها و توان کشور در راستای پیشرفت و اقتدار ملت ایران استفاده کنند.

حسینی از دولت خواست در راستای حفظ استقلال کشور از واردات بی‌رویه کالا که جامعه هم به آن نیاز ندارند جلوگیری و به این مهم توجه کند تلاش برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی به نفع ملت ایران است.

امام جمعه سیرجان تروریست خواندن حزب‌الله لبنان را توسط شورای همکاری خلیج فارس محکوم کرد و گفت: نفوذ آمریکا و صهیونیست‌ها قدرت فکر و عقل را از خیلی سران منطقه گرفته و موجب هلاکت خودشان در آتش ظلم استکبار می‌شوند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.