×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
هنرستان سما در سیرجان راه اندازی می شود

به گزارش “سیرجان خبر” علی یعقوبی پور در جلسه معرفی مشاغل و هفته مشاغل ویژه مدیران مدارس دبیرستان‌های سیرجان که با حضور رئیس آموزش و پرورش این شهرستان در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی برگزار شد، گفت: واحد سیرجان مجموعه‌ای علمی است که حاصل ۳۰ سال زحمت مدیران و کسانی است که برای فرزندان این خطه از میهن عزیزمان تلاش کرده‌اند و اطمینان خاطری برای تحصیل فرزندان این منطقه بوجود آورده است.

وی افزود: امکانات مناسبی در این مجموعه جمع‌آوری شده که بیشتر آن از شهریه دانشجویان در سال‌های گذشته بوده و متعلق به همه است و امروز می‌تواند تکیه گاهی برای طالبان علم و تولیدکنندگان باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان بیان کرد: حوزه معاونت سما واحد سیرجان با بهترین روش و امکانات آموزشی وظیفه آموزش و تربیت فرزندان این شهر را قبل از ورود به دانشگاه بر عهده دارد و از پیش دبستانی تا دبیرستان به آموزش دانش آموزان می‌پردازد؛ با توجه به وجود بهترین امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی و ظرفیت مناسبی که دانشگاه دارد، قصد داریم در سال جدید تحصیلی هنرستان سما سیرجان را راه‌اندازی کنیم.

اکبر محیاپور رئیس آموزش پرورش سیرجان نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه در هفته معرفی مشاغل قرار داریم هدفمان این است که از تمام توان شهرستان و مدارس آموزش پرورش استفاده کنیم و یکی از اهدافمان نیز توسعه بخش غیر دولتی است که با بررسی‌هایی که انجام شده واحد سیرجان با توجه به وجود کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز از ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای راه‌اندازی هنرستان برخوردار است و انشاءالله در سال تحصیلی جدید این اتفاق خواهد افتاد.

وی بیان کرد: ارتباط مناسبی بین واحد سیرجان و آموزش و پرورش وجود دارد امیدواریم بتوانیم از این ارتباط استفاده بهینه را ببریم.

در پایان این جلسه مدیران مدارس و رئیس آموزش و پرورش سیرجان از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، مجتمع ورزشی و دیگر امکانات واحد سیرجان بازدید کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.