×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
هیات اجرایی انتخابات شورای شهر سیرجان مشخص شد

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” جلسه انتخاب هیات اجرایی معتمدین انتخابات شورای اسلامی شهر سیرجان با حضور معتمدین پیشنهادی فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه با توجه به فرا رسیدن زمان ثبت نام داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستا ۸ نفر از معتمدین پیشنهادی فرماندار بعنوان هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر سیرجان انتخاب شدند.
فرماندار سیرجان با اشاره به اهمیت مساله انتخابات گفت: دو انتخاب بزرگ و حیاتی و سرنوشت ساز برای نظام جمهوری اسلامی ایران پیش رو داریم یکی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دیگری پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و به دلیل حجم کاری بالای هیات اجرایی شورای اسلامی شهر، انتخاب اعضای هیات اجرایی آن زودتر از هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.
مکی آبادی افزود: مردم سالاری و دموکراسی در ایران در تمامی انتخاب ها و مراحل مهم و سرنوشت ساز کشور به خوبی اجرا می شود و مردم از کوچکترین واحد تقسیمات کشوری که شورای شهر باشد تا بزرگترین واحد آن که انتخابات ریاست جمهوری است در سرنوشت خود دخیل و سهیم بوده اند.
معاون استاندار با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات عنوان کرد: کشور ما در سطح بین المللی از نظر حکومت مردم سالاری و میزان مشارکت در انتخابات رتبه دوم را داراست و باید اذعان کرد مشارکت مردم در انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران یک رابطه معنادار و مهر تاییدی است بر اقدامات میهن اسلامی ما است.
وی نظارت بر اجرای انتخابات را یک اصل مهم در این روند بیان کرد و گفت: ما بعنوان مجریان انتخابات بایستی بر صحت، امنیت و سلامت برگزاری انتخابات نظارت دقیق داشته باشیم و اعتماد عمومی مردم را قوت بخشیم چرا که اعمال نظر مجریان انتخابات می تواند اعتماد عمومی را خدشه دار کند.
در ادامه ۳۰ نفر معتمد پیشنهادی از سوی فرماندار ویژه در انتخاب هیات اجرایی شورای اسلامی شهر سیرجان شرکت نموده و در نهایت ۸ نفر از معتمدین پیشنهادی به عنوان هیات اجرایی برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیرجان انتخاب شدند.
محمدرضا مستقیمی با ۱۸ رای، جواد دهیادگاری با ۱۳ رای، علیرضا رضازاده با ۱۳ رای، حمید شهسواری با ۱۲ رای، سیدصادق طباطبایی با ۱۲ رای، محمدحسین قنبری با ۱۱ رای، کمال الدین یوسفی با ۱۱ رای و اصغر ایرانمنش با ۱۰ رای اعضای هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر سیرجان را تشکیل می دهند.
لازم بذکر است غلامرضا جهانشاهی با ۱۰ رای، محمدرضا خواجویی با ۸ رای، سیدکاظم شهیدی با ۸ رای، سعدالله نجمی با ۸ رای و نصرت الله ضیاشهابی با ۷ رای بعنوان اعضای علی البدل این هیات انتخاب شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.