×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
هیچ محدودیتی برای خرید نان هیات‌های مذهبی وجود ندارد

به گزارش سیرجان خبر؛ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان گفت: در ابتدا متقاضیان با مراجعه به نانوایی، ثبت نام اولیه را در دستگاه کارتخوان نانوایی انجام دهند. پس از ثبت نام، لینکی به تلفن همراه ارسال می‌شود و بر اساس آن می‌توانند به ادامه ثبت نام در سامانه نانینو بپردازند.

اکبر عباسپور با اشاره به اینکه ثبت نام باید از طریق سامانه کسب و کارها و نهادها به آدرس www.nanino.ir انجام شود؛اظهار داشت:کلیه هیات امنای مساجد و هیات های مذهبی می‌بایست از طریق منوی کسب و کار ( موقت) در این سامانه ثبت نام کرده و پس از دریافت کد رهگیری و تایید از سوی فرمانداری نسبت به خرید نان مورد نیاز خود از واحدهای نانوایی اقدام نمایند

وی با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای خرید نان هیات‌های مذهبی وجود ندارد،افزود:هیئت های مذهبی در این سامانه تعداد مورد نیاز نان و روز‌هایی که به نان نیاز دارند را محاسبه و کارتی که قصد خرید نان با آن را دارند نیز ثبت می‌کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تصریح کرد:در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان سیرجان مقرر شد؛در صورتیکه هر کدام از هیات های مذهبی در انجام فرآیند ثبت نام در این سامانه با مشکل مواجه شدند به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کرده تا از طریق فرمانداری مشکلات موجود مرتفع گردد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.