×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
واقعه عاشورا در سیرجان بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” نشست اصحاب رسانه با مسئول و کارگردان تاتر بازسازی واقعه عاشورا برگزار شد.
محمد علی رادمنش در تشریح جزئیات برگزاری بازسازی واقعه عاشورا گفت:اولین باری که قرار به برگزاری این تئاتر شد در مکان امام زاده احمد(ع) بود اما به علت نبود مکان مناسب و کمبود جا سال دوم این تئاتر در امام زاده علی(ع) برگزار شد،اما باز هم برگزاری این تئاتربا مشکلاتی روبه‌رو شد.

وی در ادامه اظهار داشت: این مراسم عظیم امسال با شکوه تر از سال گذشته برگزار خواهد شد، مشکلات مراسم سال گذشته از قبیل کمبود جای کافی،مشکل دید عموم،گرد و غبار و… رو به حل شدن و یا کمتر شدن است.

رادمنش اذعان کرد: برای اکران این تئاتر عظیم ما از ۱۰۰ سرباز نیروی دریایی که تخصص در رزم نظامی و بازیگری را داشتند برای رزم و لشکر استفاده کرده ایم و برای سایر نقش ها بیش از ۶۰ بازیگر که حدود ۲۰ تن از آنها کودک هستند و بقیه را اصحاب تئاتر و… که سابقه بازیگری را داشتند استفاده کردیم.

وی افزود: ساخت این مجموعه که تلفیقی از تئاتر و سینما است کار دشواری است اما شدنی خواهد بود که نیاز به حمایت همه ارگان های دولتی داریم ، ما برای ساخت دکور و صحنه این مجموعه از وسایل زیادی استفاده کردیم و برای زیبا تر شدن و درک بیشتر مخاطب از نور پردازی قدرتمندی استفاده کردیم.

لازم به ذکر است این تئاتر پنج شنبه شب در محل امام زاده علی(ع) سیرجان برگزار می گردد و از همه مردم برای تماشای این محموعه دیدنی و ارزشمند دعوت به عمل می آید.
گزارش:امین رضا سالاری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.