×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
حسینی: این ملاقات را از سر سادگی و بی اطلاعی نمیدانیم/کرمانی:باید طبق روال قانونی با این افراد برخورد شود/عاقلی:این یک دیدار هدفدار سیاسی برای مقابله با ارزش های نظام بوده است/افضلی:هر گونه ارتباط و حمایت از آنها را محکوم می کنیم

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” ائمه جمعه شهرستان سیرجان نسبت به فرقه ضاله بهائیت و دیدار اخیر فائزه هاشمی با سران این فرقه واکنش نشان دادند.

حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه شهر سیرجان در پاسخ به سوال خبرنگار سیرجان خبر گفت: دیدار با سران بهائیت جرم محسوب می شود و باید پیگیری شود، این کار بسیار ناپسند حتی تذکر آقای هاشمی را نیز در پی داشت.

وی ادامه داد: در دوران ستمشاهی مراجع دین و انقلابیون با شاه مخالفت می کردند به خاطر اینکه نخست وزیر شاه بهایی بود؛ با این فرقه ضاله به دلیل دشمنی با اسلام و اینکه آنها عوامل آمریکا و اسرائیل هستند، مخالف هستیم.

امام جمعه سیرجان با اشاره به اینکه بخش اعظم شیطنتی که علیه نظام و انقلاب می شود به واسطه این فرقه ضاله می باشد تصریح کرد: دیدار فائزه هاشمی با سران این فرقه ضاله را شدیدا محکوم می کنیم و این ملاقات را از سر سادگی و بی اطلاعی نمیدانیم؛ مطمئنا مسائلی پشت پرده وجود دارد که در آینده آشکار خواهد شد.

حجت الاسلام کرمانی نژاد امام جمعه شهر پاریز در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: نظر بنده نسبت به این فرقه همان نظر رهبر معظم انقلاب است و اخیرا هم در فضای مجازی نظر بزرگان کشور مطرح شد.

وی در واکنش به دیدار فرزند یکی از مسئولان کشور با این فرقه بیان کرد: این کار بسیار اشتباهی بود که صورت گرفت، سران این فرقه ساخته و پرداخته صهیونیست هستند و این تبلیغ ترویج این فرقه است.

امام جمعه شهر پاریز افزود: باید طبق روال قانونی با این افراد برخورد شود و این را هم آیت الله مکارم شیرازی گفته بودند که باید برخورد قانونی شود.

حجت الاسلام عاقلی امام جمعه شهر زیدآباد نیز در واکنش به این دیدار گفت: از نظر دین اسلام فرقه بهائیت یک فرقه ضاله و گمراه کننده است و هیچ توجیه دینی ندارد.

وی ادامه داد: آنها ادعای پیامبری و دین جدید دارند و حتی کتاب آسمانی جدید نیز برای خود مشخص کردند و این همان مذهب غیر حق و ضاله است و نظام جمهوری اسلامی آنها را قبول ندارد.

عاقلی در پاسخ به دلیل دیدار دختر یکی از مسئولان نظام با این فرقه عنوان کرد: این یک دیدار هدفدار سیاسی برای مقابله با ارزش های نظام بوده است و تنها هدفشان مقابله با نظام است.

حجت الاسلام افضلی، امام جمعه شهر بلورد نیز در مواجهه با سوال خبرنگار ما گفت: بهائیان که لانه اصلی آنها در اسرائیل می باشد و قبل از انقلاب نیز توسط شاه و ایادی آن در پست های مهمی گماشته شده بودند و همچنین بعد از انقلاب خیانت های بزرگی به نظام روا داشته اند که نمود آن در فتنه ۸۸ کاملا مشخص بود.

وی با اشاره به اینکه هر گونه ارتباط و حمایت از آنها را محکوم می کنیم اضافه کرد: بهائیان دارای تفکراتی خاص و به دنبال براندازی نظام اند و خط قرمز ما نظام و ولایت فقیه می باشد؛ لذا ما از آنها تبری جسته و تفکر آنها را محکوم می نماییم.


 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.