×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
ورودخودروهای سنگین به داخل شهرسیرجان ممنوع شد/برخورد پلیس با آلودگی صوتی و حرکات مخاطره آمیز خودروها

فرمانده راهنمایی رانندگی شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” گفت: از زمانی که بنده به عنوان فرمانده راهنمایی رانندگی سیرجان منصوب شده ام روزانه شکایات زیادی از جمله ایجاد مزاحمت کامیون دارها برای همسایگان داشته ایم.

وی گفت: آلودگی صوتی، مشکلات ترافیکی، به هم ریختگی مبلمان شهری، تخریب زیرساخت های معابر و بعضاً احتمال بروز حوادث از پیامدهای حضور کامیون ها در شهر است.

امین پاکزاد اذعان کرد: طی جلساتی که با دادستان شهرستان داشته ایم مقرر گردید ورود و پارک کامیون ها و خودروهای سنگین در معابر شهری ممنوع شود و در صورت مشاهده مامورین راهنمایی و رانندگی ضمن جریمه کردن کامیون متخلف یک برگ اخطاریه به کامیون داده می شود و در صورت تکرار این تخلف پلاک کامیون در سیستم راهنمایی و رانندگی توقیف می شود.

وی گفت: این طرح از اول اردیبهشت ماه سال جدید در سیرجان اجرا می شود و حکم توقیف پلاک کامیون متخلف در سیستم ثبت شود درتمای محور های مواصلاتی کشور کامیون متخلف در حال تردد باشد توقیف می شود.

فرمانده راهنمایی رانندگی شهرستان سیرجان افزود: خودرو هایی که تغییر وضیعت دهند و در سطح شهر اقدام به آلودگی صوتی و حرکات مخاطره آمیز کنند برابر مقررات و دستور دادستان خودرو آنها توقیف می شود.

پاکزاد ضمن اعلام شرایط استفاده از شیشه های دودی در خودروها، اظهارکرد: اگر از فاصله سه متری به تشخیص ماموران پلیس راهور، داخل خودرو (راننده و سرنشین آن) قابل مشاهده نباشد طبق مقررات، شیشه دودی غیرمجاز تلقی شده و خودرو توقیف می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.