×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024
وزیر جهاد کشاورزی این هفته به سیرجان می آید/ ایجاد سه هزار فرصت شغلی در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر” آخرین جلسه شورای اداری شهرستان سیرجان با حضور روسای ادارات در محل سالن اجلاس فرمانداری سیرجان برگزار شد.
در این جلسه امام جمعه سیرجان با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و عید نوروز گفت: مسئولان ادارات سعی کنند حداقل در این ایام فضای ادارات و ورودی شهر را با نصب پارچه مشکی به نام حضرت فاطمه (س) مزین کنند.
وی بیان کرد: ستاد احیا امر به معروف در شهرستان سیرجان تشکیل شده است تا با توجیه مسئولان وضعیت ادارات در زمینه این فریضه الهی بیشتر شود.
فرماندار ویژه سیرجان با اشاره به کاهش در آمدهای اقتصادی کشور گفت: در زمینه فولاد و نفت در وضعیت بسیار بدی قرار داریم این در حالی است که ۳۰ درصد این درآمدها نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.
مکی آبادی اظهار داشت: امسال علی رغم فشار های وارده نزدیک به ۲۰۰ درصد توسعه اشتغال در شهرستان سیرجان داشتیم که در مرحله اول ظرفیت اشتغال در شهرستان سیرجان توسط دولت سه هزار فرصت شغلی بود اما این رقم به دو برابر افزایش یافت و این در حالی است که سایر شهرستانها تنها ۶۰ درصد توانسته اند فرصت شغلی فراهم کنند.
معاون استاندار از سفر وزیر جهاد کشاورزی در این هفته به شهرستان سیرجان خبر داد و عنوان کرد: پنجشنبه این هفته وزیر جهاد کشاورزی به سیرجان سفر می کند و در روز چهارشنبه نیز معاون وزیر مسکن به سیرجان خواهد آمد که این سفر ها دستاوردهای خوبی را برای شهر سیرجان ایجاد خواهد کرد.
این مقام مسئول سفر مقامات کشوری به سیرجان را پر برکت خواند و افزود: در سفر اخیر معاون وزیر مسکن به سیرجان هزار واحد مسکونی برای جوانان در دستور کار قرار گرفت و در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی خروجی آن آسفالت جاده های سیرجان بود که مناقصه آن در حال انجام است.
در پایان این جلسه نیز امام جمعه بلورد ، مهندس عرفانی رئیس میراث فرهنگی ، مهندس حسینی شهردار زیدآباد و مهندس عماد بخشدار مرکزی بعنوان مسئولان جدید شهرستان سیرجان معرفی شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.