×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024
وظیفه جمعیت هلال احمر تامین داروهای خاص است/ نیازهای دارویی مردم را به سهولت و با هزینه کمتر در اختیارشان قرار می دهیم

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” مراسم‌ افتتاحیه فضای جدید داروخانه هلال احمر شهرستان سیرجان با حضور دکتر بهمن سبحانی، معاون‌ بهداشت و درمان توانبخشی‌‌ جمعیت هلال احمر و مسئولین شهرستان برگزار شد.

معاون بهداشت و درمان توانبخشی جمعیت هلال احمر اظهار داشت:ما هیچ مبلغی از خرید دارو دریافت نمی کنیم و همه این مبالغ صرفا برای خرید دارو استفاده می شود.

وی در ادامه افزود: جمعیت هلال احمر وظیفه تامین داروهای خاص را دارد و این داروهای خاص از شرایط خاصی نیز برخوردار هستند که برای تامین و توزیع آن ها باید از یک کانال مطمئن وارد کشور و استان ها شود تا مردم دغدغه خرید و دریافت این قبیل از داروها را نداشته باشند.

سبحانی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که مردم بتوانند نیازهای دارویی خود را به راحتی و با هزینه کمتر بدست آوردند و مردم سیرجان از این خدمات و فضای ایجاد شده استفاده کنند و راضی باشند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز در ادامه اظهار داشت:ما تا جایی که بتوانیم به خواسته های مردم عمل می کنیم و باید جمعیت هلال احمر به ما کمک کند تا ما بتوانیم جوابگوی مردم عزیز ایران اسلامی باشیم.

موقری اذعان داشت:تا جایی که ممکن است داروی آزاد به هیچ فردی داده نمی شود و همگان می توانند از طریق بیمه تمامی خدمات دارویی را دریافت کنند و داروهای کمبودی که قیمت بالایی دارند نیز از طریق بیمه می توانند آن هارا دریافت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.