×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024
پایگاه خبری پایا ۲۴ آغاز بکار خواهد کرد

به گزارش خبرنگار سرویس چند رسانه ای “سیرجان خبر” پایگاه اطلاع رسانی یاوران انقلاب اسلامی ایران به مدیر مسئولی مهندس محمد معتمدی زاده معاون شهردار سیرجان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مهندس محمد معتمدی زاده؛ معاون مالی، اداری شهرداری سیرجان است که دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی و کارشناسی حقوق می باشد و در حال حاضر نیز دانشجوی کشاورزی در مقطع دکتری تخصصی است.

وی در روزهای گذشته موفق به دریافت مجوز پایگاه خبری تحلیلی با نام “پایا ۲۴” از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد،معتمدی زاده که یکی از  فعالین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی سیرجان می باشد.

بنا به گفته معتمدی زاده؛ صاحب امتیاز و مدیر مسئول این پایگاه خبری کلمه پایا برگرفته از جمله (پایگاه اطلاع رسانی یاوران انقلاب اسلامی ایران) و کلمه ۲۴ به معنی خدمات آنلاین و شبانه روزی به کاربران عزیز می باشد.

وی ادامه داد این پایگاه با رویکرد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و در جهت کمک به اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به صورت سراسری و نگاه کلی به مسائل کشور و با همکاری شورای سیاست گذاری و تیم اجرایی ملی فعالیت خود را به زودی با ادرسwww.paya24.ir آغاز خواهد نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.